Grønn Skrevet 21. Februar 2022 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2022 Hvordan steller jeg best hundens pels for at minst mulig skal havne løst i huset. (Vi har storrengjøring i dag ) Vi har et par børster, men jeg synes ikke de får løs så mye. Selv om han røyter som bare det. Har lest om CoatKing og lurer på å prøve det. Alle tips tas i mot med takk Hunden er en spaniel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phlegm Skrevet 23. Februar 2022 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2022 På 2/21/2022 at 4:40 PM, Grønn skrev: Hvordan steller jeg best hundens pels for at minst mulig skal havne løst i huset. (Vi har storrengjøring i dag ) Vi har et par børster, men jeg synes ikke de får løs så mye. Selv om han røyter som bare det. Har lest om CoatKing og lurer på å prøve det. Alle tips tas i mot med takk Hunden er en spaniel. Coat king fungerer helt supert. Har også brukt billigere kopier av den med stort hell! Til spaniel ville jeg brukt en med ganske tette tenner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts