Natalia Solvang Skrevet 7. Februar 2022 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2022 Hei, Vi har en fantastisk Yorkie hannhund på 7 år, ingen helseproblemer, kjøpt i Norge. Hvor finner vi informasjon eller hvor legger vi informasjon for parring? Håper noen har tips til hvordan vi gjør det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 23. Februar 2022 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2022 Hei, jeg ser du ikke har fått noe svar her. Jeg vet ikke om det er terrierklubben eller en egen klubb for yorkshireterrier, men raseklubb er ihvertfall som oftest et godt sted å starte. Oppdretter kan kanskje også hjelpe med å rådgi dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 23. Februar 2022 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2022 https://www.nytk.no/nytks-avlsanbefalninger-til-oppdrettere/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivchiks Skrevet 3. April 2022 Rapporter Share Skrevet 3. April 2022 Hei!Vi har Yorkshire 4år jente som ønsker gut for paring i nærmeste 6-7 dager,vi bør på Tonstad i Sirdal kommune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g_heidi Skrevet 23. Juli 2022 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2022 Heisann Jeg har en hannhund som kan stille, men han er ikke NKK-registrert. (Da blir ikke valpene det heller) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraM Skrevet 14. Januar 2024 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2024 På 7/23/2022 at 6:40 PM, g_heidi skrev: Heisann Jeg har en hannhund som kan stille, men han er ikke NKK-registrert. (Da blir ikke valpene det heller) Hei hei, hvor bor du? Har du noen bilder av gutten din? Hvor stor og hvilken farge har han? Er han frisk? Min fiiiineste lille yorkie gull fikk løpetid idag! Kort varsel men søker en fin gutt til parring. Kan du ta kontakt om det er int? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts