Nani Skrevet 10. Januar 2022 Rapporter Skrevet 10. Januar 2022 Jeg skal gå til anskaffelse av et par aktivitetsleker/hjernetrimleker til valpen, og ser det tilbys en haug av ulike varianter på markeder. Hvilke er best? Siter
Tilly Skrevet 10. Januar 2022 Rapporter Skrevet 10. Januar 2022 Liker trixie sin "turn around" leke og level 2 og oppover hjernetrimleker fra Nina Ottosson (var ikke vits å kjøpe de enkleste som jeg gjorde, valpen fant ut alt for fort hvordan de løses). Musti har en stor og billig snusematte fra Little&bigger. Kong, toppl og lickimats er også veldig fine å ha (mange måter å bruke de på, søk for eksempel på youtube). Siter
tm10080 Skrevet 10. Januar 2022 Rapporter Skrevet 10. Januar 2022 Jeg liker godt Kong wobbler og Kong bamboo dumbbell. På sistnevnte er det lett for hunden å rive av gummibiter dsv. Wobbler er super. Brukt av 3 hunder her, slitesterk. Holdt interessen til alle hundene. Ikke for vanskelig, samtidig som den opptok dem en stund. Siter
Boston.Lykke Skrevet 10. Januar 2022 Rapporter Skrevet 10. Januar 2022 Vi har også snusematte fra Little&Bigger, den er helt super! Ellers bruker vi mye slikkematter og diverse Kong-leker som kan fylles med mat eller godbiter. Favoritten er nok Kong Quest Forages Flower. Siter
Recommended Posts