Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff


Kristina

Recommended Posts

Tror ikke jeg kommer jeg altså. Jeg har ikke penger, og det virker ikke som om det er så mange som kan komme.... :) Må bestemme meg innen 2 minutter, så jeg tror i alle fall jeg må stå over denne gangen. Sorry folkens.

Klarer ikke bestemme meg ....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Ja det var jo dødstrivelig å komme dit da, der var det jo ingen! <_< Godt for alle at jeg har roet meg nå, var rimelig irritert da jeg hadde stått der en time og venta, og i tillegg¨måtte vente en stund på bussen... Tror ikke vi gidder neste uke heller, om folk bare lar vær å komme sånn. Alt jeg fikk ut av dagen var tvers igjennom møkkete hund og sliten, sur unge som var drittlei av venting.

Jadda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jo dødstrivelig å komme dit da, der var det jo ingen! <_< Godt for alle at jeg har roet meg nå, var rimelig irritert da jeg hadde stått der en time og venta, og i tillegg¨måtte vente en stund på bussen... Tror ikke vi gidder neste uke heller, om folk bare lar vær å komme sånn. Alt jeg fikk ut av dagen var tvers igjennom møkkete hund og sliten, sur unge som var drittlei av venting.

Jadda...

Du aner ikke hvor dritt jeg synes det var å ikke komme meg på treff! Jeg tenkte på deg, men hadde ikke mulighet til å gi deg noen beskjed... Hadde jeg hatt en mob-nummer eller noe. Sorry altså. Det gikk bare ikke for meg i dag. Satt klar og greier, men hadde rett og slett ikke penger eller tid til å komme. Så, jeg håper det går greit nå. Det var ikke meningen å la deg stå der alene..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det egentlig noen som møttes idag? Det var kanskje ikke så interessant å treffes likevel...

Glad de jeg treffer i Trondheim ihvertfall kommer når de skal, trivelig å treffe andre hundefolk innimellom, og ikke bare på utstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...