Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff

Kristina

Recommended Posts

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Vet ikke jeg, ett-/ to-tiden? Så får alle sove lenge i ferien sin :P Vi er oppe rundt åtte uansett, så det er ingen fare om det blir før altså...

Hva med 2 da? :P

*ingen morgenfugl :( *

Skrevet

Hva med 2 da? :P

*ingen morgenfugl :( *

To er fint, eller 14.00 :P Hadde det vært 02.00 hadde du jammen vært natteravn og ingen morgenfugl nei :P

Har ikke så mye valg om morgenen jeg da, gullet vekker meg, og da må jeg adlyde :P han har oppdratt mamma'n sin godt!

Skrevet

To er fint, eller 14.00 :P Hadde det vært 02.00 hadde du jammen vært natteravn og ingen morgenfugl nei :P

Har ikke så mye valg om morgenen jeg da, gullet vekker meg, og da må jeg adlyde :P han har oppdratt mamma'n sin godt!

jeg ER en natteravn, men allikevel tror jeg vi sier 14.00 ja :P

På hellerudsletta? Møtes ovenfor exporamahallen?

Skrevet

Hvordan skal jeg komme meg dit da? Flere som reiser fra byen?

Da blir det torsdag 2 mars da? Klokka 14?

huff da kan jeg ikke komme :D da har jo gutten min nettopp blitt kastrert :P

jeg som ville komme å greier nå , Huff, får håpe det blir noe treff senere på samme sted eller noe da.

dere får kose dere, og sende noen varme tanker til gutten som ligger hjemme å må slappe av da :P

Skrevet

huff da kan jeg ikke komme :D da har jo gutten min nettopp blitt kastrert :P

jeg som ville komme å greier nå , Huff, får håpe det blir noe treff senere på samme sted eller noe da.

dere får kose dere, og sende noen varme tanker til gutten som ligger hjemme å må slappe av da :P

Usj da.. Noen spesiell grunn til at han skal kastreres?

Men du, vi er i Lillestrøm fra tirsdag 22. :P

Skrevet

Usj da.. Noen spesiell grunn til at han skal kastreres?

Men du, vi er i Lillestrøm fra tirsdag 22. :P

han er kryptorchid. (kun en stein). Han skal kastreres den 28. feb da. Hos faren din da?

Skrevet

2 mars har ikke jeg ferie, så da kan ikke jeg på dagen (ikke WheatenMali heller tenker jeg :D). Men jeg kan på ettermiddagen/kvelden.

Lili: Jeg er nok nødt for å ta buss fra lillestrøm

Skrevet

2 mars har ikke jeg ferie, så da kan ikke jeg på dagen (ikke WheatenMali heller tenker jeg :D). Men jeg kan på ettermiddagen/kvelden.

Lili: Jeg er nok nødt for å ta buss fra lillestrøm

stemmer...

Jeg skrev jo neste uke :P

Jeg kommer hvertfall torsdag 23.februar kl.14.00 :P

Skrevet

stemmer...

Jeg skrev jo neste uke :P

Jeg kommer hvertfall torsdag 23.februar kl.14.00 :P

Da kan jo ikke jeg og Caroline, siden vi er der bare i ferien. :D Kan vi ikke heller ta det på kvelden da?

Skrevet

Da kan jo ikke jeg og Caroline, siden vi er der bare i ferien. :P Kan vi ikke heller ta det på kvelden da?

Jeg har ferie fra onsdag 22. jeg :D Går bare på skolen en kveld i uka vet du :P Og det er på tirsdag, derfor reiser vi onsdag. Men vi kan sikkert begge dagene vi da :P

Skrevet

jeg kan sikkert på kvelden :D

Spørs hva dere mener med kveld det... Brynjar får kveldsmat klokka 19.00, og legger seg etter det, så til da må vi være hjemme, ellers må jeg skaffe barnevakt i tillegg...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...