loulou1706 Skrevet 28. Juli 2021 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2021 hej jeg vet ikke om det er lov å poste dette her. jeg har næsten hele forpakning av vetmedin tyggetabletter til hund mot hjertesykdom. Dessvere måtte avlive hunden min i mars og derfor har jeg dem.kan gjerne selge til noen som trenger det veldig billigt. det er bare å ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 29. Juli 2021 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2021 14 timer siden, loulou1706 skrev: hej jeg vet ikke om det er lov å poste dette her. jeg har næsten hele forpakning av vetmedin tyggetabletter til hund mot hjertesykdom. Dessvere måtte avlive hunden min i mars og derfor har jeg dem.kan gjerne selge til noen som trenger det veldig billigt. det er bare å ta kontakt Det bør vel leveres til apoteket? Regner med det er reseptbelagt, da bør det vel ikke selges videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loulou1706 Skrevet 29. Juli 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2021 3 hours ago, laikamor said: Det bør vel leveres til apoteket? Regner med det er reseptbelagt, da bør det vel ikke selges videre. greit jeg skal kontakte apoteket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts