Pbateman Skrevet 10. Juni 2021 Rapporter Skrevet 10. Juni 2021 Hei! Har en hund på rett over året. Han har alltid pustet og peset en del etter tur. Når han legger seg flatt på gulvet kommer det lyd av pusten hans, akkurat som om han har slim i halsen (når han står eller ligger med hodet opp høres pesingen normal ut). Han har også en slags brommelyd fra halsen som kommer når vi klør han, nesten som en katt som maler. Han har alltid vært sånn så har egentlig ikke tenkt så mye over det. Han er frisk og rask ellers. Han har ikke miljøallergier. Kan det være noe som feiler han? Siter
simira Skrevet 11. Juni 2021 Rapporter Skrevet 11. Juni 2021 Noen hunder er sånn. Ridgebacken vår er sånn, er nå 11 og frisk og rask. Så lenge hunden ikke har noen andre symptomer ville jeg ikke bekymret meg. Hvis det er en flatneserase kan det være greit å være oppmerksom på det, bare. Siter
O1234 Skrevet 11. Juni 2021 Rapporter Skrevet 11. Juni 2021 Varmt for tia der du bor? Samojeden min kan være stressa etter tur hvis det er er litt varmt vær. Siter
simira Skrevet 11. Juni 2021 Rapporter Skrevet 11. Juni 2021 14 minutes ago, o1337 said: Varmt for tia der du bor? Samojeden min kan være stressa etter tur hvis det er er litt varmt vær. Stressa? Er vel bare varm antar jeg? Siter
O1234 Skrevet 11. Juni 2021 Rapporter Skrevet 11. Juni 2021 4 minutter siden, simira skrev: Stressa? Er vel bare varm antar jeg? Ja varm ja ? Siter
Recommended Posts