Gå til innhold
Hundesonen.no

Da var d kommet en til...

Siren

Recommended Posts

Skrevet

Hallo alle sammen!

"Vi" får vel prestentere oss...

Jeg heter Siren, 20 år og fra Bergen. Er den stolte eier til Mira, født i juli 04.

Mira er en nydelig rottweiler, og som alle andre, synes jeg hun er verdens beste..

Hun var den minste i kullet, og er fortsatt litt mindre enn "alle andre", men

er helt passelig for meg... :D

Kjekt å finne et forum for en hundegal person som meg, tror de rundt meg er dritalei

av å høre om Mira, er liksom "beibisen" min d da.. ;)

Skrevet

Velkommen hit til oss!

Håper du vil trives :D

Lurer du på noe må du bare spørr, og husk å lese forumets retningslinjer (oppe til venstre) ;)

Skrevet

Velkommen til forumet. Skjønner ka du sier med det at folk kanskje er lei av å høre om gullet sitt. Hehe er medlem i ørten forumer så eg kan plage folk på nettet istedenfor. :thumbs:

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...