LØJ Skrevet 28. Februar 2021 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2021 Håper treningsmotivasjonen kommer tilbake med sola her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 18. Mars 2021 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2021 On 2/22/2021 at 12:17 PM, bie said: Henger meg på dere som ikke er spesielt fan av valpetiden. Vi er midt i den nå og jeg GLEDER meg til han er voksen og faktisk kan være en fungerende hund i hverdagen ? Søt da. Du, jeg så ikke denne. Presentasjonstråd, takk? Og hvordan landet du på vizsla!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bie Skrevet 21. April 2021 Rapporter Share Skrevet 21. April 2021 (endret) On 3/18/2021 at 3:27 PM, simira said: Du, jeg så ikke denne. Presentasjonstråd, takk? Og hvordan landet du på vizsla!? Og jeg så ikke denne før nå ? Har ikke gidd i meg til å opprette en egen tråd, men jeg skal nå svare deg i det minste! Samboer har vært gira på fuglehund en god stund men jeg har satt foten litt ned for disse "virrende, gærne kreka", meen så har svigers sin Vorsteh vokst mye på meg de siste årene og etterhvert blitt akkurat det jeg også ønsker meg i en hund utenom det faktum at hun har en radius på størrelse med ekvator (i mine øyne). Så da startet letingen - finnes det en stående fuglehund som har de samme egenskapene men jobber nærmere eier? Kom over Vizsla flere ganger men slo den litt ifra oss fordi det er en relativt sjelden rase i Norge, vanskelig å få tak i, ikke så mange individer å møte osv. Men så sendte vi tilslutt avgårde en mail til valpeformidler i klubben som satte oss i kontakt med en oppdretter i nærheten. Vi stilte en haug med spm, fant ut at Vizsla faktisk kunne passe oss ganske bra og vipps fikk vi tilbud om valp fra kullet som oppdretter hadde på vei. Så nå har jeg til og med tatt jegerprøven og synes ikke denne lille saken er så virrete og gæren som jeg så for meg, hvertfall ikke foreløpig Endret 21. April 2021 av bie 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts