Grønn Skrevet 20. November 2020 Rapporter Skrevet 20. November 2020 Valpen vår er 12 uker og har begynt å "valpebite" mindre. Men nå vil han gjerne gnage mer, ser det ut til. Gnager gjerne litt på et møbel f.eks. Han har en kong og noen andre biteleker. Og noen strimler med tørket oksehud, men de er han ikke så veldig interessert i. Og jeg er ikke så interessert i å ha rå kjøttbein liggende utover stuegulvet Noen som har konkrete tips til gode tygge-ting? Siter
tillien Skrevet 21. November 2020 Rapporter Skrevet 21. November 2020 Min likte og liker godt slike nylonbein. Kong har også noe «bein» laget av tre. Ellers gummityggeleker i alle varianter. Min var aldri veldig destruktiv mot møbler og slikt, men de par tre plassene hun forsøkte seg så smurte jeg bare litt sitronsaft. De var ikke noe stas, og da sluttet hun. Eddik kan også forsøkes, men det lukter jo litt mindre «friskt» i huset. Siter
Jkolbu Skrevet 23. November 2020 Rapporter Skrevet 23. November 2020 Har gitt et tyggebein med noe slags pølse inni. Det var sp godt han ikke ville sove. Så det hjalp veldig godt. Ellers er gulrot bra Siter
Recommended Posts