Tyttebæra Skrevet 30. November 2019 Rapporter Share Skrevet 30. November 2019 Skal snart kjøpe nye halsbånd sydd på mål til hundene. Er veldig fornøyd med Arkoz, men tenkte jeg skulle kikke litt rundt hos andre som også syr halsbånd for å se om de har annet utvalg av farger og materialer. Tar gjerne i mot tips om hvor andre har kjøpt fra, og om dere er fornøyde med kundebehandling og kvaliteten på halsbåndene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 30. November 2019 Rapporter Share Skrevet 30. November 2019 Eg lager halvstrup og regulerbare faste halsbånd. Pyntebåndene blir håndvevd, så du kan velge omtrent hva du vil av farger og mønster. Har flere farger i skai, men webbingen har eg bare i svart. Sjekk gjerne ut Vevboden på facebook eller Wordpress. Lager også kobbel og regulerbare turseler skulle du trenge det 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyttebæra Skrevet 2. Desember 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2019 @Ingidano Så nydelige ting du lager! ? Veldig fine farger og mønstre. Tar sikkert kontak før eller senere, vil gjerne ha et par slike halsbånd i samlingen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 3. Desember 2019 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2019 21 hours ago, Tyttebæra said: @Ingidano Så nydelige ting du lager! ? Veldig fine farger og mønstre. Tar sikkert kontak før eller senere, vil gjerne ha et par slike halsbånd i samlingen. Takk Bare å sende en melding om du vil bestille. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bali Skrevet 7. Desember 2019 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2019 Jeg har veldig lyst på et av halsbåndene herfra https://canemstudio.com/shop 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 9. Desember 2019 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2019 Søk opp MELIS på facebook, har veldig mye fint. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 9. Desember 2019 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2019 Veldig fornøyd med halsbåndene Springvill hundeutstyr lager 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 9. Desember 2019 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2019 Vi er godt nøgde med halsbånda frå @Carro92 her inne, Pointdal massasje og hundeutstyr på fb. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts