Tins Skrevet 15. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2019 Hei! Noen som har ''Don't shoot the dog'', ''Control Unleashed'' eller ''CU The Puppy program'' av Leslie McDevitt som kunne tenkt seg å solgt de? Er på utkikk, og skulle egentlig kjøpe på ark- men prøver å holde meg til å kjøpe brukt så tenkte jeg skulle høre her først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 15. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2019 Don't shoot the dog er Karen Pryor. Det er mulig jeg har CU liggende hjemme, usikker på om jeg har lånt den bort eller solgt den allerede. Men minn meg på det om et par uker, er i USA på ferie nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tins Skrevet 15. Oktober 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2019 Just now, simira said: Don't shoot the dog er Karen Pryor. Det er mulig jeg har CU liggende hjemme, usikker på om jeg har lånt den bort eller solgt den allerede. Men minn meg på det om et par uker, er i USA på ferie nå. Hahahah, oops, gikk litt fort i svingene der! Har sett for lenge på hundebøker. Det skal jeg gjøre, tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts