Lailakatrin Skrevet 27. September 2019 Rapporter Share Skrevet 27. September 2019 Hei! Noen som vet om man kan finne oppdateringer på nye prøveresultater (rallylydighet, agility osv) for en enkelt rase innenfor et gitt tidsrom? Ser ut som man bare får opp utstilling og helseresultater når man går inn på denne linken og velger Oppdateringer i Databasen? https://www.dogweb.no/dogweb/dw/openPage/hoved.html Raseklubben min som lurer på om man kan få opp en oversikt over alle hunder innenfor samme rase og se siste prøveresultater. Men ser ut som det bare gjelder utstilling og helse. Ikke spurt NKK direkte enda. Kanskje noen her kunne vite. Sikkert litt ventetid hos NKK for tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 1. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2019 (endret) så vidt jeg vet så går ikke det, så da må klubben spørre NKK Endret 1. Oktober 2019 av Meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts