Misty0087 Skrevet 24. April 2019 Rapporter Share Skrevet 24. April 2019 Noen som kan fortelle meg hvilken rase hundene på bildet er? Går utifra at det er samme rasen på de to bildene, men mulig jeg tar feil? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 24. April 2019 Rapporter Share Skrevet 24. April 2019 Tipper blanding, synes ikke den ligna på noen raser jeg kjenner til i hvert fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 24. April 2019 Rapporter Share Skrevet 24. April 2019 Den første ligner veldig på en tibetansk spaniel. Den andre ligner på en toller-blanding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 24. April 2019 Rapporter Share Skrevet 24. April 2019 Ser ut som blanding ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. April 2019 Rapporter Share Skrevet 25. April 2019 Jeg syns ikke det ser ut som samme rase/blanding. Hund nummer 2 ser større ut enn hund nummer 1. Enig i at den første ser ut som en tibetansk spaniel, eventuelt en blanding av tibetansk spaniel og noe annet. Den andre ser også ut som en blanding av noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 25. April 2019 Rapporter Share Skrevet 25. April 2019 Jeg tror ikke det er samme rase, og holder en knapp på blandinger. Øverste ligner veldig på en tibbetansk spaniel/dachs blanding jeg kjenner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts