Elisabeth00 Skrevet 14. Mars 2019 Rapporter Skrevet 14. Mars 2019 Kom tilfeldigvis over instagram kontoen under og ble helt uvell... Hvorfor er dette populært og ønsket?? https://instagram.com/blueapebullies 6 Siter
yurij Skrevet 15. Mars 2019 Rapporter Skrevet 15. Mars 2019 Helt ****** http://www.toadline.com/HOME.html Siter
jma Skrevet 15. Mars 2019 Rapporter Skrevet 15. Mars 2019 Mennesker er noen syke vesener.. det der må være en av de verste sortene av dyremishandling. Hver gang jeg kommer over en sånn på Instagram som nesten ikke klarer å gå, så pleier jeg alltid å kommentere. Det minste vi kan gjøre er å bidra til at uvitende folk skjønner at dette ikke er greit... Siter
Malamuten Skrevet 15. Mars 2019 Rapporter Skrevet 15. Mars 2019 De der er helt jævlige uansett str?? Siter
Elisabeth00 Skrevet 15. Mars 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2019 De ser helt ufattelig deformerte ut. Gjør vondt å se på små valper som ikke klarer å bevege seg normalt. De må ha mye smerter i albuer og hofter allerede fra ung alder. Valpene klarer jo ikke stå oppreist nesten, setter seg ned nærmest med en gang. Magene henger i bakken fordi armer og bein er så vridd. I tillegg til pusteproblematikken, men den slår meg ikke som det værste (relativt sett i forhold til resten av kroppen deres, pustingen er ille nok i seg selv). Hva er det som gjør at albuene/forbeina står sånn ut fra kroppen? Så igjennom kommentarene, og fant ikke en eneste negativ. Mulig eier sletter negative kommentarer. Siter
jma Skrevet 16. Mars 2019 Rapporter Skrevet 16. Mars 2019 17 timer siden, Elisabeth00 skrev: Så igjennom kommentarene, og fant ikke en eneste negativ. Mulig eier sletter negative kommentarer. Ja, det gjør dem garantert... ? Siter
Midas Skrevet 17. Mars 2019 Rapporter Skrevet 17. Mars 2019 Grusomt ? Ingen negative kommentarer og nærmere 15000 følgere. Uff, jeg blir skremt. Siter
Elisabeth00 Skrevet 17. Mars 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2019 Ja, de gjør det. Mine er borte nå. Siter
AnkiogBonita Skrevet 20. Mars 2019 Rapporter Skrevet 20. Mars 2019 Lagt ut en film om en sånn hund i gruppa Hund på facebook nå i kveld ? Siter
Recommended Posts