Katharina Skrevet 10. Oktober 2018 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2018 Jeg har en pelsrase som skal vaskes med shampoo og gres en uke før utstilling for at pelsen ikke skal være nyvaska eller nybørsta. Men på den uka da. Burde jeg la henne kun gå tur i bånd? Er det dumt om hun løper løs på en gressslette? Skogen utgår da det er myrer overalt og hun skal oppi alle myrer. Men feks. Hundeparken? Hun gnir jo pelsen bortover og ruller seg. Men er så trist å la henne være hjemme også når de andre skal. Hva gjør dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 10. Oktober 2018 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2018 Mange bruker dress på sine pelshunder vet jeg, og evt. ørehette hvis det er en rase med lange ører. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 10. Oktober 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2018 Det er ikke lov med dress i hundeparken der jeg bor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 10. Oktober 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2018 Hun er hjemme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anna120 Skrevet 11. Oktober 2018 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2018 (endret) . Endret 11. Oktober 2018 av anna120 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts