tuppetroll Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2006 Lang tur i dag - måtte jo få testet ut det nye kameraet ordentlig. Her kommer noen av bildene - mange flere er lagt ut på hjemmesiden under album, også lagt ut nytt menyvalg; ukens bilde med et litt spesielt bilde denne uken www.tuppetroll.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2006 fiiine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2006 Kjempe fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2006 Utrolig bra bilder Vil og ha sånn kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 7. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2006 Utrolig bra bilder Vil og ha sånn kamera Er dødsfornøyd med det! Og nå har jeg ikke stilt på mye heller, så mulighetene er enorme... La ut 53 bilder i albumet på siden min, orket ikke legge ut alle her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 8. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Nydelige!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 8. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Utrolig fine bilder.., Hundene også. *jeg ønsker meg bra kamera..* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 8. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Nyydelige:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 8. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 De to er jammen noen vakre jenter! flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 8. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Takk Dere får si fra hvis dere er i byen, så kan vi knipse litt pictures Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 8. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 sååå nydelige de er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rosin Skrevet 8. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Fine bilde! *Glede seg masse til å kjøpe kamera* Woho Bare å legge ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 8. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Kan legge ut flere bilder fra turen jeg Er det ikke vakre jenter jeg har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 8. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Så kjempe fine bilder Nydelige jenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 8. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Så fine bilder, og jenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 8. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Flotte bilder! Ønsker meg også et sånt kamera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 8. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Flotte bilder! Ønsker meg også et sånt kamera! Vel verdt hver krone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 8. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Utrolig bra bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 8. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Kjempe fine bilder! Fine jenter Jeg vil også ha sånn bra kamera.. Mye koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 8. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Fine jentene! De er så utrolig nydelige begge to! Flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 8. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Kjempe fine bilder! Fine jenter Jeg vil også ha sånn bra kamera.. Mye koster det? 6799 betalte jeg - det var det billigste jeg fant det til... Så det sved bra i lommeboka, men er verdt det.. Fine jentene! De er så utrolig nydelige begge to! Flotte bilder Nydelige jentene til mamman sin vettu - må bli med på tur snart dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 8. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Nydelige jentene til mamman sin vettu - må bli med på tur snart dere Ja, nå må det snart bli tur Og hvis jeg er heldig så kommer snart mitt nye kamera også i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar