Gå til innhold
Hundesonen.no

Fra galt monster til fluffy pelsdott ;)

Marianne

Recommended Posts

Skrevet

Idag måtte lille monster til pers, inn i dusjen! Det tok ca 5 min å få henne inn for når hun skjønner hva som skal skje så beveger hun seg i sneglefart og ca 2 mm over gulvet... :rolleyes:

Ihvertfall.. Hun er så søt når hun er ferdig i dusjen for da tar hun HELT av og skal tørke seg! ;)

Nyvasketmonster001.jpg

Nyvasketmonster002.jpg

Nyvasketmonster003.jpg

Nyvasketmonster004.jpg

Nyvasketmonster006.jpg

Nyvasketmonster007.jpg

Nyvasketmonster008.jpg

Nyvasketmonster009.jpg

:(

Nyvasketmonster010.jpg

Nyvasketmonster011.jpg

Skrevet

Så var det inn på badet igjen og tørking og børsting stod for tur. Her er resultatet:

En liten konkuranse, finn øynene hennes! ;)

Nyvasketmonster012.jpg

Nyvasketmonster013.jpg

Nyvasketmonster014.jpg

Med litt godvilje og fantasi så skimter dere litt øyne her! :(

Nyvasketmonster015.jpg

Nyvasketmonster017.jpg

Nyvasketmonster018.jpg

Sånn, da kommer vel søle og slapseværet snart da, siden hunden min er nyvasket....! :rolleyes:

Skrevet

Fine Tequila! :( (som ikke er så blÅnd som slemme Marianne skal ha det til tenk! ;) )

Litt dårlig planlagt å bade timer før hun skal møte galegutten min eller? he he

Skrevet

Fine Tequila! :P (som ikke er så blÅnd som slemme Marianne skal ha det til tenk! ;) )

Litt dårlig planlagt å bade timer før hun skal møte galegutten min eller? he he

Hehehe, nei hun overrasker innimellom! :(

HOLD DET SIKLEVESENET UNNA PELSDOTTEN MIN IDAG!!!!!!!! :P;)

Skrevet

Hehehe, nei hun overrasker innimellom! :P

HOLD DET SIKLEVESENET UNNA PELSDOTTEN MIN IDAG!!!!!!!! :P:P

Jeg skal bruke Tequila som ekstern belønning i dag tenkte jeg :P "se Loke,fluffy hårdott!"

Synne og Kali:ja hun er dødskul! ;)

Skrevet

Jeg skal bruke Tequila som ekstern belønning i dag tenkte jeg :P "se Loke,fluffy hårdott!"

Synne og Kali:ja hun er dødskul! :P

;) Da kan du like så godt si: Loke, se LUNSJ!!! :P

Takk Synne! Er ganske fornøyd med henne ja..! :(

Skrevet

Kjempe kule bilder :P Hva er hun blandet av? Tøff hund :P

Takk! :(

Jeg vet ikke hva hun er blandet av, har tatt henne med meg fra Gran Canaria så det kan være mye rart i henne! ;) Eneste som er sikkert er at det er Terrier i henne! ;)

Skrevet

Takk! :(

Jeg vet ikke hva hun er blandet av, har tatt henne med meg fra Gran Canaria så det kan være mye rart i henne! ;) Eneste som er sikkert er at det er Terrier i henne! ;)

Oj, stilig! Var det vanskelig å få henne inn i landet?

Skrevet

Oj, stilig! Var det vanskelig å få henne inn i landet?

Tja, vanskelig var det vel ikke, måtte bare ha alle vaksiner og blodprøver i orden først! :P Tid- og pengekrevende var det, men absolutt verdt det!! :P:(

Skrevet

Tja, vanskelig var det vel ikke, måtte bare ha alle vaksiner og blodprøver i orden først! :P Tid- og pengekrevende var det, men absolutt verdt det!! :P:P

Ja, var nydelig hund :P Var det bare en "laushund" du fant? Eller er den fra "oppdretter":(

Skrevet

Hun er dritkul!! Blonde frøkna altså.. :(

Jeg digger utseendet hennes, og personligheten ser det ikke ut til å være noe i veien med.. ;)

Skrevet

Ja, var nydelig hund :( Var det bare en "laushund" du fant? Eller er den fra "oppdretter";)

Tja, første gangen jeg så henne så vandret hun rundt oppe på et bord i en resturant, tisset litt og drakk vann av et askebeger...! :P Men det var eierene av resturanten som hadde moren til Tequila! :P

Skrevet

Hun er dritkul!! Blonde frøkna altså.. :(

Jeg digger utseendet hennes, og personligheten ser det ikke ut til å være noe i veien med.. ;)

Hehe nei ikke sist jeg sjekka ihvertfall....! :P

Skrevet

Tja, første gangen jeg så henne så vandret hun rundt oppe på et bord i en resturant, tisset litt og drakk vann av et askebeger...! :P Men det var eierene av resturanten som hadde moren til Tequila! :P

Søt historie:) Fant en hund i spania jeg hadde veldig lyst på. Men det ble ikke slik ;) Trodde det var vanskelig å få de inn i landet.

Skrevet

Så kult da:D Falt du bare får henne å bestemte deg får å ta henne med til norge eller:p

Ja, nesten ihvertfall...! Det var kjærlighet ved første blikk ihvertfall! :P

Hun skulle dø den samme dagen, men sånn ble det heldigvis ikke! Hun hadde gått fra fang til fang og fra menneske til menneske i noen timer og hun klarte bare ikke å roe seg, hun var litt lettere hysterisk når jeg kom faktisk.. Jeg løftet henne opp, vi så hverandre inn i øynene i noen sekunder også la jeg henne inntil brystet mitt og hun roet seg med en gang, det tok ikke mange sek før hun sov! :P De andre som hadde sittet der sammen med henne (de var alle hundemennesker) satte opp disse fjesene: ;) og :D Så om ikke jeg bestemte meg med en gang så gjorde ihvertfal Tequila det! :P

Crizpo: Det er jo ikke så vanskelig å få de inn i landet men det er tidkrevende!!!

Til dere andre: Tusen takk!!! :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...