Kjerstimh Skrevet 15. August 2018 Rapporter Share Skrevet 15. August 2018 Min 8år gamle tibetanske spaniel fikk trøbbel med prostataen tidligere i sommer og han fikk da en kur han gikk på i en uke. Siden den da har han vært slappere enn vi er vandt til. Det kan selvfølgelig skyldes varmen, men jeg begynner å tvile. Han er også litt små trøblete i magen, men det er han med jevne mellomrom ? Er det noen av dere som har erfaringer her? Kan de bli slappere av en sånn runde? Virker også som om han må tisse litt oftere. Jeg komme til å se det ann litt før jeg tar han med til dyrlegen igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 22. August 2018 Rapporter Share Skrevet 22. August 2018 On 16.8.2018 at 12:30 AM, Kjerstimh said: Min 8år gamle tibetanske spaniel fikk trøbbel med prostataen tidligere i sommer og han fikk da en kur han gikk på i en uke. Siden den da har han vært slappere enn vi er vandt til. Det kan selvfølgelig skyldes varmen, men jeg begynner å tvile. Han er også litt små trøblete i magen, men det er han med jevne mellomrom ? Er det noen av dere som har erfaringer her? Kan de bli slappere av en sånn runde? Virker også som om han må tisse litt oftere. Jeg komme til å se det ann litt før jeg tar han med til dyrlegen igjen? hadde en hannhund med prostataproblemer for mange år siden. Det er lurt å kontakte veterinæren heller før enn senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts