Katharina Skrevet 3. August 2018 Rapporter Share Skrevet 3. August 2018 (endret) Hvordan melder jeg på utstillinga på Kongsberg i oktober når det eneste jeg kan melde på er manuell? Går ikke ann å melde påmelding på Web på akkurat denne utstillinga? Endret 3. August 2018 av Katharina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 3. August 2018 Rapporter Share Skrevet 3. August 2018 Prøv igjen litt senere. Klubben har sikkert ikke åpnet for påmelding i dogweb enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 5. August 2018 Rapporter Share Skrevet 5. August 2018 De fleste bruker web-påmelding, så de har sikkert ikke åpnet for det enda. Eventuelt kan du jo høre med klubben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 16. August 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2018 (endret) Jeg får fortsatt ikke meldt på. Men får bare vente Hehe ser at påmeldingsfristen går ut om en måned. Endret 16. August 2018 av Katharina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts