Bully Skrevet 12. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2018 Hei, noen som har funnet noen vannskåler (med skvulpekant) som de har fått til å passe i et Herkules-bur? :-D Virker mye lettere å feste både burvifter og skåler på VarioCage og Kela-bur, angrer nesten litt på burvalget Har nå en vanlig skål uten kant, så det blir så mye vannsøl, dessuten er skruen til festet egentlig litt for kort for de brede sprinklene, så den sitter ikke så godt =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 12. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2018 Jeg har Herkules-bur, og fester alt med strips. Fungerer utmerket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bully Skrevet 12. Juli 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2018 Akkurat nå, Wilhelmina skrev: Jeg har Herkules-bur, og fester alt med strips. Fungerer utmerket Å, så bra! Du har ikke tilfeldigvis bilde? :-D Knåla fælt for å få festa vifta, men fikk nå til det til slutt. Men med skåla er jeg nysgjerrig på løsningen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts