Tonje Skrevet 8. Juli 2018 Rapporter Skrevet 8. Juli 2018 Skoj har den siste tida kasta opp litt mer enn hva jeg tenker er normalt og jeg lurer på om noen har opplevd lignende. Det er alltid ufordøyd mat som kommer opp, i store mengder. De første gangene tenkte jeg det var fordi han spiste for fort og en annen gang fikk han tørt i stedet for oppbløtt og da skyldte jeg på det. Nå i natt kom det opp en del igjen, ca 9 timer etter at han hadde spist. Han brekker seg nesten ikke og det kommer veldig fort. Jeg ble litt bekymra for forstoppelse, men han er i fin form og det kommer masse avføring. Den er dog i mykeste laget og jeg har planer om å bytte for, men kan det kanskje ha en sammenheng? Jeg er litt redd for at noe sitter fast uten å sperre helt så vi må til veterinæren for å sjekke det så klart, tenkte kanskje noen kunne berolige meg med mindre skumle forklaringer? Siter
Wilhelmina Skrevet 8. Juli 2018 Rapporter Skrevet 8. Juli 2018 Min holdt på sånn en kort periode i vinter, og etter å ha runda google kom jeg frem til at det var regurgitering hun drev med, ikke oppkast. Aner ikke hva som var galt, det gikk over like kjapt som det startet Siter
Gjest Skrevet 8. Juli 2018 Rapporter Skrevet 8. Juli 2018 Hunden min spyr opp ufordøyd mat når hun blir ekstremt lykkelig/opphisset/stresset/opphauset (synonymer for dette ubeskrivbare når hunden går opp i hypermode). Særlig hvis hun sluker i seg vann rett etterpå. Typisk hvis hun besøker favorittpersonene sine og får lov å eksplodere i lykke, hvis hun har hatt raptus, hvis hun blir så andpusten og/eller stresset at det er borderline usunt - så kommer det opp inkl. alt vannet som nettopp er slukt. Siter
Tonje Skrevet 8. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2018 1 time siden, Wilhelmina skrev: Min holdt på sånn en kort periode i vinter, og etter å ha runda google kom jeg frem til at det var regurgitering hun drev med, ikke oppkast. Aner ikke hva som var galt, det gikk over like kjapt som det startet Det ligner mest på regurgitering dette også og det kan jo være mange grunner til det ser jeg. Får håpe det er noe helt ufarlig. 36 minutter siden, Kangerlussuaq skrev: Hunden min spyr opp ufordøyd mat når hun blir ekstremt lykkelig/opphisset/stresset/opphauset (synonymer for dette ubeskrivbare når hunden går opp i hypermode). Særlig hvis hun sluker i seg vann rett etterpå. Typisk hvis hun besøker favorittpersonene sine og får lov å eksplodere i lykke, hvis hun har hatt raptus, hvis hun blir så andpusten og/eller stresset at det er borderline usunt - så kommer det opp inkl. alt vannet som nettopp er slukt. De gangene det har skjedd har han ikke vært i sånn modus så jeg tror ikke det er grunnen. Feks har det skjedd to ganger om natta når han har sovet og det er lenge siden han har spist. Siter
Tonje Skrevet 9. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juli 2018 Det er mest sannsynlig betennelse i magesekken, hvilket ikke er så rart mtp alt som har passert gjennom der.. Så nå blir det skånefor og tablettkur ei ukes tid så blir det nok bra 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.