Ozzy Skrevet 21. Juni 2018 Rapporter Skrevet 21. Juni 2018 (endret) Pga avbestilling er det to ledige hannvalper etter Damir og Blondie. Irema Curto linjer, flott gemytt og alle har veldig lovende eksteriør. Født 11/5-2018, ta kontakt for mer informasjon Endret 21. Juni 2018 av Ozzy 6 Siter
Ozzy Skrevet 10. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2018 Howling Mon's Cyclone-Dogeye venter fortsatt på sitt perfekte hjem. 2 Siter
Minutt Skrevet 10. Juli 2018 Rapporter Skrevet 10. Juli 2018 Herregud, takk for bilder, men jeg må jo bare forsøke å motstå! Ingenting annet jeg ville ønsket meg, men, er flere jeg må ta hensyn til. Ingenting er så vakkert som dogo-valp! Siter
Ozzy Skrevet 10. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2018 Akkurat nå, Minutt skrev: Herregud, takk for bilder, men jeg må jo bare forsøke å motstå! Ingenting annet jeg ville ønsket meg, men, er flere jeg må ta hensyn til. Ingenting er så vakkert som dogo-valp! Veeeeldig fin personlighet også, har jo verdens fineste pappa Drit i resten, han her er superflott! 1 Siter
Recommended Posts