Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig ferdig..


tm100021

Recommended Posts

Nå er jeg endelig ferdig med å finne bilder til alle utenom to stykker på serchaj's stamtavle, veldig fornøyd med meg selv... Noen som har planer de har lyst å dele med meg og andre om hva de skal iløpet av uken? Kjeder meg en liten smule.. Fikk sove inatt men er ikke trøtt nå.. Jaja...

Vel jeg skal på mandagen på et teit elevrådsmøte som varer til langt ut på kvelden( med mindre vi klarer å bli enige for engangskyld.. Så er det planlegging med ei vennine om sånn hundegreier..)

Tirsdagen er bare Serchaj sin dag! da skal vi i en laaang tur i skolen så trene lydighet:) og det er alt jeg har planlagt til nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp søkt meg inn på skolen min til neste år (slik at jeg er sikret det siste året)

og denne uka har vi to prøver (bla kjemi!!!) og så må jeg ha lest ferdig en engelsk bok til engelsken denne uka, og så har vi norsk stil som skal skrives pluss et engelsk prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter hjemme å leser til fysikkprøven vi har i morgen :D men det ble så kjedelig at jeg startet å nappe Ero istede. Når har jeg og Ero oss en pause(ero på tur med pappa) så da skal jo egentlig jeg lese vidre, men hundesonen ble for fristende. I morgen og onsdag går vel med til å nappe ferdig Ero. På torsdag begynner jeg å lese til kjemiprøven vi har på mandag i neste uke. Må begynne å lese litt mere til kjøreteorien også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken er jeg sykemeldt..

Så skal dulle litt med Tini ellers bare slappe av.. kjede meg... er litt dæilig å da.

Ellers så skal jeg skrive søknad til skole.. ha bestemt meg for å gå på skole til høsten... morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...