Khela Skrevet 18. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2018 Hmmjaaai, vet ikke. Kunne vel godt hatt følelser og sånt, men intimiteten kaan jo være en utfordring kan jeg se for meg. Vajayjays holder jeg meg unna, det vet jeg at ikke funker for meg at all. Jeg er veldig hetero, veldig glad i sex, så det må være en fungerende penis inne i bildet i alle fall. Er vel relativt lik @Kangerlussuaq føler jeg. Klarer ikke å se for meg hva slags reaksjon jeg ville hatt hvis jeg gikk ut med en uoperert MTF heller, penis OG pupper blir litt mye tror jeg da. Hm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2018 (endret) 37 minutes ago, Lene_S said: Forslag til en mer presis formulering: "en smakfullt utformet penis"? For normalt er jo så mangt Både ja og nei, jeg føler mer jeg gjorde rede for meg når jeg sier at en "normal penis" som jeg forventer er normal ut i fra mine forutsetninger for normalt. Det er mer enn en smakfullt utformet - det er en helhet som muliggens er noe for spesifikk og grafisk til å være relevant for tråden 37 minutes ago, Lene_S said: Det er klart at sex har en del å si, selv om kvantiteten som er nødvendig vil varierer fra person til person. Jeg trodde at jeg var veldig avhengig av at denne delen fungerte slik jeg så for meg, men erfarte ved nødvendighet at at jeg kunne leve med noe annet også. Så får det jo være opp til hver enkelt hva man definerer det som, men jeg føler at "livsledsager" dekker det meste. Å kalle det vennskap blir jo for lite dekkende, føler jeg, for jeg ville jo ikke bodd med en venn, uansett hvor god, og delt hele livet, økonomien og hele smæla med en som jeg bare følte vennskap for. Er uten sex 8mnd av årets 12mnd (i fjor 9 mnd av 12 mnd), jeg er relativt trygg på meg selv når jeg sier at sex er viktig og at det er essensielt for meg de 4 mnd vi får sammen hvert år. 37 minutes ago, Lene_S said: Bare for å pirke: Det ville ikke vært noe han "bestemte" seg for, men noe han var, og endelig innrømmet for seg selv om andre Jo, det har du rett i, men følte jeg var innenfor når jeg mente at han bestemte seg for å leve det ut... If you get my vibe Endret 18. Mars 2018 av Gjest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 18. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2018 Høres ut som dere har et utrolig fint forhold da @Lene_S, på tross av utfordringer. Og kudos for at dere får det til ?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene_S Skrevet 18. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2018 (endret) 2 minutes ago, Kangerlussuaq said: Både ja og nei, jeg føler mer jeg gjorde rede for meg når jeg sier at en "normal penis" som jeg forventer er normal ut i fra mine forutsetninger for normalt. Det er mer en smakfullt utformet, det er en helhet som muliggens er noe for spesifikk og grafisk til å være relevant for tråden Jeg mente smakfullt, som i din smak da, serru, ikke en universal smak Quote Er uten sex 8mnd av årets 12mnd (i fjor 9 mnd av 12 mnd), jeg er relativt trygg på meg selv når jeg sier at sex er viktig og at det er essensielt for meg de 4 mnd vi får sammen hvert år. *fnis* Så da er dere som kaniner i de fire mnd? Quote Jo, det har du rett i, men følte jeg var innenfor når jeg mente at han bestemte seg for å leve det ut... If you get my vibe Endret 18. Mars 2018 av Kaja Fjernet unødvendig setning som ikke har noe med saken å gjøre. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 21. Mars 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2018 https://www.nrk.no/ho/xl/tro_-hap-og-manndom-1.13893085 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2018 For meg hadde det selvsagt ikke hatt noe å si, for det har uansett ikke noe å si for meg hva slags kjønn et menneske har for at jeg skal bli tiltrukket av vedkommende. Det viktigste er at vedkommende er heit, smart, synes jeg er fantastisk og at vi ler masse sammen. Og at vi deler de samme verdiene og tankene om hvordan vi ønsker å leve og hvordan verden bør være organisert. Jeg er ei enkel jente fra Rælingen på akkurat det punktet, ass. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 21. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2018 Det vet jeg ikke. Var jeg blitt forelsket hadde jeg vel ikke latt det hindre meg. Tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts