sidnajse Skrevet 1. Mars 2018 Rapporter Skrevet 1. Mars 2018 (endret) Hei! Finnes det noen alternativer til Photobucket som man kan bruke til å laste opp bilder på forumet, gratis? Photobucket tar jo betaling for denne tredjepartsdelingen nå. Har Dropbox, Google Foto og Flickr, går det evt. an å laste opp bilder herfra og innpå forumet, i så fall hvordan? Endret 1. Mars 2018 av sidnajse Siter
Mardina Skrevet 1. Mars 2018 Rapporter Skrevet 1. Mars 2018 Jeg laster dem opp på Facebook og så limer jeg bare inn derfra inn hit 1 Siter
WelshenNemi Skrevet 1. Mars 2018 Rapporter Skrevet 1. Mars 2018 (endret) Jeg bruker dropbox, men må endre siste delen av linken for å få det opp som bilde. "After you copy the public Dropbox link to your clipboard, just change ?dl=0to ?raw=1 at the end of the URL." Endret 1. Mars 2018 av WelshenNemi La til noe. 1 Siter
sidnajse Skrevet 1. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2018 (endret) Akkurat nå, WelshenNemi skrev: Jeg bruker dropbox, men må endre siste delen av linken for å få det opp som bilde. "After you copy the public Dropbox link to your clipboard, just change ?dl=0to ?raw=1 at the end of the URL." Det fungerte, men bildet ble voldsomt stort følte jeg Endret 1. Mars 2018 av sidnajse Siter
WelshenNemi Skrevet 1. Mars 2018 Rapporter Skrevet 1. Mars 2018 Akkurat nå, sidnajse skrev: Det fungerte, men bildet ble voldsomt stort følte jeg For meg blir det samme størrelse uavhengig av hva jeg laster opp med tror jeg Siter
Sprettballen Skrevet 1. Mars 2018 Rapporter Skrevet 1. Mars 2018 Jeg bruker Flickr, og har brukt det i ca. 2 år. Bruker man link fra facebook så forsvinner bildene etter en liten stund og blir bare linker. Kjempekjedelig! 2 Siter
sidnajse Skrevet 2. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2018 9 timer siden, WelshenNemi skrev: For meg blir det samme størrelse uavhengig av hva jeg laster opp med tror jeg På Flickr så kan man vel endre bildestørrelse før man laster det opp Lærte meg akkurat hvordan man bruker det (og det tok noen timer, få skylde på at jeg ikke er så teknisk av meg...) 1 Siter
Recommended Posts