Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjalp kompis, og ble slått ned!


Guest Hyper_Bærta

Recommended Posts

Guest Hyper_Bærta

I natt klokken 4 så fikk vi telefon fra kjæresten til broren min. De var på legevakten, fordi han hadde blitt slått ned :)

Historien;

De hadde vært på samfunnet, da noen kompiser kom bort og sa at en kamerat var blitt slått ne, og at de måtte komme for og hjelpe han på beina. Alex(broren min) løp bort, og hjalp til. Han spurte en mann som jobber i millitæret på Stjørdal, hvorfor i all verden han fannt seg i å slå ned en uskyldig gutt.

Svaret var et hardt slag i hodet, og da Alex deiste ned i bakken så ble han hardt sparket. Flere ganger.

Da noen vakter(eller noen andre da) fikk stoppet mannen i å sparke min bror, så var det nok. Alez måtte virkelig på sykehuset. Noen hjalp ham opp, og så bar det rett bort. Legevakten var jo heldigvis open så de fortet seg dit. Joda, Alex hadde mistet ALLE tennene nede i munner, knukket fortennene, og fått DEN kulen i hodet.

Da klokken var rundt 4, fikk vi en telefon fra kjæresten hannes, som ba om og bli hentet på legevakten.

Mamma dro fort ned dit, og fikk sjokk da hun sa "broshan" min..

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor folk i det hele tatt behøver og slå ned folk...HVORfor? fordi at de er fulle?

Alex snakket faktisk ikke med en spydig tone...Blir så gaal ;)

Det er ikke første gang heller. Sist gang så kom noen utenlendinger og slo ned kompisen hannes når de gikk forbi. DUNK! så llå han i bakken. Politiet tok seg av saken, og straffet utendlendingene...Ikke bare de hadde blitt slått ned, de hadde jo slått ned nesten hele byen :P

Men, jeg ser ikke bort i fra at mannen som slo han ned i natt, blir tatt av politet. Vi veit jo at han er i militæret på stjørdal :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Joa...Feil sted til feil tid, er noe dritt...

Joda, går bra med han. Bortsett fra at han så vidtklarer å snakke, og at han har tannpine(i hvilke tenner?) å veeeldig vondt i hue... :S

De er på politistasjonen nå, og anmelder det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

At det går ann! Tragisk at sånt skal skje... Regner med at han kan både få straff og at han kan få erstatning?

Jeg håper han får erstating...Imot at jeg trur det koster flesk og få satt inn nye tenner :S

Imot at vi veit at han er militær, fra stjørdal så er det jo lett og få¨tak i han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... dette hørtes ikke morsomt ut..

Jeg blir så lei meg når jeg hører sånt..

Bare bli slått ned uten grunn. Bra at han ikke fikk noe større skader da.

Sånne hendelser setter sterke intrykk hos meg :) ..Som han som ble slått ned uten grunn på Holmlia. Han har jo fått hele livet sitt ødelakt. og hva gjodet han galt da..?? INGEN TING.. :P

Blir skikkelig sinna..

Håper de får tatt han som gjordet dette med broren din. han må jo få en straff for dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

hvis han har Slått ut ALLE tenna nede så får han enten gebiss eller Implantat siden han er så ung,, en implantat tann koster mellom 20-25 tusen.. !

så håper for hans skyld at han får det dekka.. :)

LYKKE TIL:) må ønske ham god bedring:)

Joda...ikke alle da..Men de fleste neddi.. .:S Har spart alle regninger nå, og skal gi de til staten :P

Stakkars bror som satt 2t i stolen hos tannlegen :P

Jaja...Skal ønske god bedring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...