RAH Skrevet 9. Februar 2018 Rapporter Skrevet 9. Februar 2018 Forumet ble i dag oppdatert til en ny versjon. Dessverre fjernet dette Liker-knappen. Det er ikke meningen, den nye versjonen støtter reaksjoner, slik som på Facebook. Les gjerne mer her: :https://invisioncommunity.com/news/product-updates/new-reactions-r1016/ Jeg har kontaktet forum-leverandør for hjelp, og håper dette løser seg snart Siter
Margrete Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Jeg er partybrems og synes kanskje den liker-knappen bare kan være borte. 1 2 Siter
MegaMarie Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Just now, Margrete said: Jeg er partybrems og synes kanskje den liker-knappen bare kan være borte. Haha, jeg skulle ønske jeg kunne trykket liker på dette! For jeg er enig. Liker knappen gjør jo fort til at man skriver mindre, for man føler det er nok å bare trykke liker. Det bremser for en god del av diskusjonen og samtalene på forumet. Siter
Margrete Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Akkurat nå, MegaMarie skrev: Haha, jeg skulle ønske jeg kunne trykket liker på dette! For jeg er enig. Liker knappen gjør jo fort til at man skriver mindre, for man føler det er nok å bare trykke liker. Det bremser for en god del av diskusjonen og samtalene på forumet. Nemlig! Se nå., du og jeg har en samtale Siter
MegaMarie Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Just now, Margrete said: Nemlig! Se nå., du og jeg har en samtale Ja! Fort gjort at jeg bare hadde klikket liker om jeg hadde kunnet Det er jo litt kjedelig. Siter
QUEST Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Akkurat nå, MegaMarie skrev: Haha, jeg skulle ønske jeg kunne trykket liker på dette! For jeg er enig. Liker knappen gjør jo fort til at man skriver mindre, for man føler det er nok å bare trykke liker. Det bremser for en god del av diskusjonen og samtalene på forumet. Tja..eller det blir flere meningsløse innlegg a la; Enig, helt enig .. Noen ganger syns man at andre har gitt gode svar /innlegg og man behøver ikke si noe ytterligere forutenom å vise sin støtte med 'Liker'. En rekke med 'Enig' etter innlegg blir fort kjedelig.. 4 Siter
Margrete Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Akkurat nå, QUEST skrev: Tja..eller det blir flere meningsløse innlegg a la; Enig, helt enig .. Noen ganger syns man at andre har gitt gode svar /innlegg og man behøver ikke si noe ytterligere forutenom å vise sin støtte med 'Liker'. En rekke med 'Enig' etter innlegg blir fort kjedelig.. Det er jeg enig i ... vanskelig dette. Jeg liker ikke liker-knappen, men så har du problemstilling du setter opp da Siter
QUEST Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Akkurat nå, Margrete skrev: Det er jeg enig i ... vanskelig dette. Jeg liker ikke liker-knappen, men så har du problemstilling du setter opp da Nettopp Det er kjedelig og intetsigende å lese 8 Liker, Enig .o.s.v. etter hverandre før det kommer et innlegg med mer substans. Tidligere var det jo også slik at slike innlegg som bare bestod av ett ord eller smiley, ikke var ønsket, om jeg ikke husker feil? Alternativet er at man enten ikke gir noen respons på innlegg man liker eller skriver omtrent helt det samme som innlegget man siterer for å vise sin enighet.. Siter
QUEST Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Og der var liker funksjonen tilbake! Yey Siter
Shokata Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Akkurat nå, QUEST skrev: Og der var liker funksjonen tilbake! Yey Jeg finner den ikke... har prøvd å logge ut og inn, og refreshe x en million, men den er ikke på plass hos meg 1 Siter
RAH Skrevet 10. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 @Shokata Forumet er nok cachet hos deg. Skal komme opp et hjerte på høyre siden, når du får de nye filene 1 Siter
Shokata Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Akkurat nå, RAH skrev: @Shokata Forumet er nok cachet hos deg. Skal komme opp et hjerte på høyre siden, når du får de nye filene Venter i spenning (og et snev av frustrasjon ) 2 Siter
QUEST Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Akkurat nå, RAH skrev: Liker du @QUEST ? Hm..tror det er litt tidlig ennå men jeg er litt usikker på hva du spør etter? Siter
RAH Skrevet 10. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 @QUEST det var en tørr vits. "Liker du at liker knappen er tilbake"? 7 Siter
maysofie Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Thanks, Haha, Confused, Sad og Like. Er det reaksjonene som blir permanent? Siter
RAH Skrevet 10. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 @maysofie ikke nødvendigvis, dette er hva som leveres standard. Jeg kunne tenke meg å bytte ut thanks med klapping ?, men det krever litt jobb osv 4 Siter
QUEST Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Akkurat nå, RAH skrev: @QUEST det var en tørr vits. "Liker du at liker knappen er tilbake"? Som sagt,det er litt tidlig.. But , oh yes, me like! 1 Siter
Margrete Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Oh, men den var artig! Jeg liker den, men liker den ikke likevel. Er det lov å være litt ambivalent 2 6 Siter
Recommended Posts