Gå til innhold
Hundesonen.no

Er dere tidligere canisere?


Marthe

Recommended Posts

Var veldig aktiv på canis før.Men i sommer og i høst ble jeg sliten av at man hele tiden diskuterte hvordan man skulle diskutere i stedetfor å ..diskutere,så da ramlet jeg innom Hundesonen og ble her.

Er fortsatt innom Canis noen ganger,men da de brukerene jeg satte mest pris på der nå har kommet hit blir det lenge imellom hver gang gitt.

Sånn er det her også. Bortsett fra at jeg ikke var sånn kjempeaktiv - fristet liksom ikke helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på canis i mange år og synes det er et ok forum. Er ikke så mye der nå som før - holder meg mest på jakt- og våpenforumet jeg da.

Sonen har jeg vært på et halvt års tid og synes det er et OK forum det og. Det jeg ikke interesserer meg for hopper jeg bare over - og det gjelder alle fora jeg svinser innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte først å være på hundesonen tror jeg.. også var jeg litt på canis, men siden det er klikkerforum er det ikke noe interessant. Det er det jo forsåvidt her og da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er ikke et klikkerforum..

jo, helt klart. 1. det er flertall klikkere. 2. det er ikke mulig å starte en diskusjon uten at klikkerene henger segg opp i ting og tang. 3. Hele canis har omtrent flytta inn. 4. Ser mange har blitt hjernevaska på kort tid.

Det ER et klikkerforum. Helt klart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, helt klart. 1. det er flertall klikkere. 2. det er ikke mulig å starte en diskusjon uten at klikkerene henger segg opp i ting og tang. 3. Hele canis har omtrent flytta inn. 4. Ser mange har blitt hjernevaska på kort tid.

Det ER et klikkerforum. Helt klart

nei...det er et syteforum...

1.enkelte av brukerene er til tider ekstremt sytete og negative

2.det er omtrent umulig å diskutere noe uten at noen begynner å syte om ting som ikke har noe med topicen å gjøre

3.det har blitt enda mer syting(fra enkelte gamle brukere) siden mange fra Canis kom over hit.

4.det sprer seg til andre brukere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei...det er et syteforum...

1.enkelte av brukerene er til tider ekstremt sytete og negative

2.det er omtrent umulig å diskutere noe uten at noen begynner å syte om ting som ikke har noe med topicen å gjøre

3.det har blitt enda mer syting(fra enkelte gamle brukere) siden mange fra Canis kom over hit.

4.det sprer seg til andre brukere

*ta av seg moderatorhatten*

Joiner den!!

(Nå ble jeg nesten litt glad i deg her, skrulla)

Hengt på Canis fra starten av, lest mye og skrevet mindre og sugd til meg av kunnskapen som en gang var der. "Flyttet" hit i høst og etter det har det ofte gått dager mellom hver gang jeg stikker nesen innom av forskjellige grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Dette er ikke en diskusjon om FORUMET canis (som i så fall ikke er lov her på hundesonen) eller?

Så til topic: jeg er begge steder. Nesten litt mer på canis og et annet hundeforum i det siste,rett og slett fordi det ikke er noen diskusjoner her på sonen jeg gidder engasjere meg så mye i,når det blir det engasjerer jeg meg selvfølgelig mer her igjen.

Jeg er på det forumet som har tråder som intresserer meg,og som jeg synes inneholder mye og bra informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hvert der, og er der litt ennå. Men er så lei av at man blir sett på som en dårlig hundeeier om man ikke klikker.

Og man må passe på hva man sier, tenke mer på hva man ikke bør si enn hva man kan si...

også blir det syting om at du var frekk, og du sier feil også diskusjoner ut ifra noe helt anna i tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...