Orca Skrevet 11. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2018 Passer for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 12. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2018 Jeg tar med bartene og kommer en tur. Benedicte: Du kan sitte på med meg fra Kløfta. Hvor kan man parkere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 12. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2018 Det kan hende Jeg og krøllertene vil bli med fremover om vi får Jeg er hundeløs i helgen så vi kommer ikke søndag.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 14. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2018 I helgene tror jeg det er greit å parkere der hvor knappenålen er. Det er egentlig parkering for ansatte på skolen, men i helgene er det helt ledig. Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 14. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2018 Mulig vi kommer en tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aob Skrevet 14. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2018 Jeg og Vilja tenkte å ta en liten tur til hundejordet ved Furuset kirke ca Kl 13:30 for å løpe av litt energi før trening. Har aldri vært der før, men det er visst et inngjerdet område ikke så langt fra der vi skal møtes! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 14. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2018 Vi står på skoleplassen Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 7. Februar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2018 Førstkommende søndag kl 14? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 7. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2018 Just now, Benedicte said: Førstkommende søndag kl 14? Hvor? Jeg er på stevne i Moelven, men er ferdig veldig tidlig, bare veldig usikker på om jeg har bil Evt. om jeg får sitte på med noen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 7. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2018 Skal dessverre til Vestby på søndag :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 11. Februar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2018 On 7.2.2018 at 3:58 PM, Elita2005 said: Hvor? Jeg er på stevne i Moelven, men er ferdig veldig tidlig, bare veldig usikker på om jeg har bil Evt. om jeg får sitte på med noen Tenkte Furuset, men hvis vi er så få så får vi ta det en annen dag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts