Gå til innhold
Hundesonen.no

Kasteball


Recommended Posts

Morsomt - men ganske vannvittig, ja..

Var innom Harrods når jeg var i London sist, og gikk innom dyre-avdelingen. Endel "eyeopeners" der også, ja. Harrods-hundebånd til over tusenlappen, tepper og pledd til mange mange hundre kroner - bare fordi det står Harrods på..

Men så fant jeg en liten, enkel og pen FiloFax også - ikke en av de som sto innenfor glassdør m/lås på, og tenkte at jeg skulle kjøpe den helt til jeg så prisen rundt 1800,-!

Så man blir av og til litt sjokkert over at de faktisk får solgt slike ting - men noen har sikkert et større budsjett enn endel andre av oss..

Men en gummiball m/tau fra Gucci?? Man skulle jo ikke kunne brukt den om man så hadde kjøpt den?

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Husker for noen år siden, en hårstrikk som var så mye omtalt.

Det var en beige HÅRSTRIKK med sånne kuler i endene som det sto Louis vuitton på eller noe sånt.

De kosta 1000 kroner per stykk!!!!!

Og de solgte - tro det eller ei - som hakka møkk på Oslos vestkant.

Blir litt.......målløs når jeg ser sånt.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig at man i det hele tatt får solgt sånne ting. Tydligvis gjør de da det, for hvis ikke markedet hadde vært der, så hadde det vært dårlig buisness.

Hm...lurer på om man får dem som replica snart, som med alt annet av merkevarer :D Uff a meg, et sted burde da disse designerene sette grenser på hva slags produkter de bruker navnet sitt på..

Og for mine hunders del så bryr ikke de seg så mye om det er Gucci, LV, RL ellerD&G. En ball fra dyrebutikken til 49,90 gjør akkurat samme nytten. Kjempemoro å ødelegge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...