Guest Maries Skrevet 13. Desember 2017 Rapporter Skrevet 13. Desember 2017 Noen som kan anbefale en varm turbukse? Siter
Kaisen Skrevet 13. Desember 2017 Rapporter Skrevet 13. Desember 2017 Jeg har stormberg vestmarka bukse. Bruker stilongs og fleecebukse under, og har ikke frøset kvaliteten vet jeg ikke, har ikke hatt den så lenge selv. Men jeg er foreløpig fornøyd. Har også hatt en lundhags bukse jeg var veldig fornøyd med. Siter
Turb Skrevet 13. Desember 2017 Rapporter Skrevet 13. Desember 2017 Jeg bruker en overtrekksbukse fra skogstad som sitter godt og har varierende mengde stilongs under etter kuldegradene og aktivitetsnivå. Siter
Vvoffen Skrevet 13. Desember 2017 Rapporter Skrevet 13. Desember 2017 1 time siden, Kaisen skrev: Jeg har stormberg vestmarka bukse. Bruker stilongs og fleecebukse under, og har ikke frøset kvaliteten vet jeg ikke, har ikke hatt den så lenge selv. Men jeg er foreløpig fornøyd. Har også hatt en lundhags bukse jeg var veldig fornøyd med. Samma som kaisen, Funker fint?? Siter
Malamuten Skrevet 13. Desember 2017 Rapporter Skrevet 13. Desember 2017 Jeg har hatt softshell bukse fra Stormberg, tar vind og har noen mm isolering, med Kings under holder den godt om vinteren og ? Siter
Kristiin Skrevet 14. Desember 2017 Rapporter Skrevet 14. Desember 2017 Bruker stort sett det samme som sommeren jeg Om vinteren har jeg stort sett alltid ullundertøy/superundertøy under til motsetning til sommeren. Siter
Annik Skrevet 14. Desember 2017 Rapporter Skrevet 14. Desember 2017 Jeg bruker også samme som på sommeren, bare med ullundertøy/superundertøy/fleecebukse/eller noe lignende under Siter
Heidihj Skrevet 14. Desember 2017 Rapporter Skrevet 14. Desember 2017 Bruker Norrøna Trollveggen bukse. En utrolig god skallbukse som jeg har brukt veldig mye i 9 år. Har en til tre lag med stillongs under avhengig av temperatur. Ingen av de andre turbuksene jeg har hatt kan måle seg med denne, men ulempen er at den koster en god del (men igjen, har hatt den lenge) Siter
Recommended Posts