Havalapp Skrevet 12. Desember 2017 Rapporter Skrevet 12. Desember 2017 Hei! Du som hadde Snapchat til hundesonen i går mandag 11/12 - har du oppskrift til den fine strikkagensaren med hundepoter på som du kunne tenke deg å dele med meg? :-) Siter
Wilhelmina Skrevet 12. Desember 2017 Rapporter Skrevet 12. Desember 2017 Ååå ja den var nydelig! Siter
mushi Skrevet 12. Desember 2017 Rapporter Skrevet 12. Desember 2017 Hei! Du som hadde Snapchat til hundesonen i går mandag 11/12 - har du oppskrift til den fine strikkagensaren med hundepoter på som du kunne tenke deg å dele med meg? :-) Ja! Denne heter villmarksgenseren og kan kjøpes som oppskrift på ravelry eller ferdig strikket på etsy [emoji111]️[emoji56]Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 2 Siter
MaritaS Skrevet 12. Desember 2017 Rapporter Skrevet 12. Desember 2017 Søker jeg da bare "villmarksgenseren" i ravelry? Kan ikke se at den popper opp :/ Siter
Havalapp Skrevet 12. Desember 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Desember 2017 40 minutter siden, mushi skrev: Ja! Denne heter villmarksgenseren og kan kjøpes som oppskrift på ravelry eller ferdig strikket på etsy ️ Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Tusen takk! 24 minutter siden, MaritaS skrev: Søker jeg da bare "villmarksgenseren" i ravelry? Kan ikke se at den popper opp :/ https://www.ravelry.com/patterns/library/villmarksgenseren 1 Siter
Recommended Posts