Ingvildmn Skrevet 9. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2017 Hei! Jeg er redd for at jeg er enten er for overbeskyttende eller for at det er noe halt med valpen vår på 8 uker. Vi fikk hjem valpen vår på tirsdag, og nå på lørdag har jeg lagt merke til at valpen av og til får noe som ligner på sammenknytninger i magen. Han brekker seg ikke, men flere ganger om dagen får han dette uavhengig om det er lenge siden han har spist eller ikke. Det er som om det knytter seg i magen og hele valpen rører seg. Varer ikkje lengre enn ett minutt eller til at valpen har røyst seg opp Hva kan dette være? Noen erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2017 Sikkert et teit spørsmål, men det er ikke hikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvildmn Skrevet 9. Desember 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2017 Sikkert like domme svar men jeg vet ikke. Hvordan hikker en hund? Lager den lyd da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene_S Skrevet 9. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2017 Akkurat nå, Ingvildmn skrev: Sikkert like domme svar men jeg vet ikke. Hvordan hikker en hund? Lager den lyd da? Hikke høres veldig sannsynlig ut. En hund hikker omtrent som du beskriver i startinnlegget. Magen trekker seg sammen med noen sekunders mellomrom, og jeg har aldri hørt det komme en lyd. Frøkna mi fikk forøvrig hikke mye oftere da hun var valp enn etter at hun ble voksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2017 6 minutter siden, Ingvildmn skrev: Sikkert like domme svar men jeg vet ikke. Hvordan hikker en hund? Lager den lyd da? Min lagde litt lyd, men det kommer innenfra hvis du skjønner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 10. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2017 Begge mine lager også en liten lyd (som når vi prøver å ta livet av hikken med å holde igjen) og får slike sammentrekninger i hele kroppen når de hikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvildmn Skrevet 10. Desember 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2017 Takk for svar alle! Det er nok bare hikke Synes det er nettopp dette som er så fantastisk med dette forumet, man kan spørre om absolutt alt og samtidig få seriøse svar på det. Fantastisk! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2017 6 timer siden, Ingvildmn skrev: Takk for svar alle! Det er nok bare hikke Synes det er nettopp dette som er så fantastisk med dette forumet, man kan spørre om absolutt alt og samtidig få seriøse svar på det. Fantastisk! Så bra, da er det bare å senke skuldrene og nyte det. Noe av det søteste jeg vet om er valper med hikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2017 Det kuleste jeg har lest er hvorfor valper hikker så mye. Mener Vilje skrev det en gang! Noe med lungenes utvikling og luft... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 10. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2017 Valper hikker endel, og det er helt normalt Smått søtt og smått vondt i mammahjertet når de setter seg foran deg med det uskyldige ‘hjelp meg litt, da’-blikket mens kroppen rykker litt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sidnajse Skrevet 10. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2017 Hikke er bare kjempeskjønt, altså Vår hikker akkurat som et menneske, haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts