Gå til innhold
Hundesonen.no

Påmelding til Hundesonen ferie i BODØ


Recommended Posts

Skrevet

Kan alle som kommer si ifra her.

Skriv også om hvordan du har tenkt på bo (leie hytte, telt, har kjenninger å overnatte hos, osv) Og om du har anledning til transport. Dette er veldig kjekt å vite til videre planlegging.

Vi tenkte vi skulle ta utgangspunkt i utstillingshelga 18-19 Juni (utstillingen er visst bare den søndagen), så kan vi ta en backup hvis det skulle være ekstremt dårlig vær osv.

Scorpioen blir å legge ut bilder av campingplassen senere ikveld.

Andre ting i forbindelse med hundesonen ferien kan vi også ta her.

Skrevet

Har tatt et par bilder av Bodøsjøen Camping i dag... :P

Disse hyttene hadde vel vært fint å få leie for de som kommer.?

hytter_bodosjoen.jpg

Resepsjons Område på campingen...

resepsjon_bodosjoen.jpg

Flere av hyttene, de har mange forskjellige størrelser på hyttene...

hytter2_bodosjoen.jpg

Et stort område (som er grønt om sommeren.) 200meter unna Campingplassen...

friomrode_bodosjoen.jpg

Skrevet

Kan begynne på listen jeg, så kan dere som skal komme kopiere den og skrive dere på :P

Skriv og opp,som Elisa sa, hvordan de har tenkt og bo.

Djervekvinnen - bor her

Elisabeth og Buster - bor her

Scorpioen84 - bor her

Skrevet

Og si om du har anledning til transport :)

Djervekvinnen - bor her- har transport

Elisabeth og Buster - bor her- har transport

Scorpioen84 - bor her- har transport

Kiefher - bor her- har transport

Skrevet

Djervekvinnen - bor her- har transport

Elisabeth og Buster - bor her- har transport

Scorpioen84 - bor her- har transport

Kiefher - bor her- har transport

pixiegirl - bor her (Fauske) - har transport

Skrevet

Djervekvinnen - bor her- har transport

Elisabeth og Buster - bor her- har transport

Scorpioen84 - bor her- har transport

Kiefher - bor her- har transport

pixiegirl - bor her (Fauske) - har transport

Monika! - Vet ikke, men om det er flere fra nærområdet mitt (Verdal) som skal oppåver hadde jo det vært fint da. Kan ikke veien, så er litt usikker :D

Skrevet

Monika! - Vet ikke, men om det er flere fra nærområdet mitt (Verdal) som skal oppåver hadde jo det vært fint da. Kan ikke veien, så er litt usikker :D

Bare å følge E6 det fram til Fauske og så rett fram i rundkjøringen ( Fauske er kun en rundkjøring ;) ) å da er det straka vegen inn til Bodø. Det er så enkelt å finne fram at til og med svigermoren og svigerbroren min fikk det til :P

Men er det virkelig ikke flere trøndere som skal ta turen opppover? Skuffende <_<

Skrevet

Bare å følge E6 det fram til Fauske og så rett fram i rundkjøringen ( Fauske er kun en rundkjøring :D ) å da er det straka vegen inn til Bodø. Det er så enkelt å finne fram at til og med svigermoren og svigerbroren min fikk det til ;)

En rundkjøring med en penisforlenger midt i. *snøft* Tro om de er ferdige med "miljøgata" til sommern? Ellers blir det kanskje ikke like lett å finne frem. De har vært ganske dårlige med skiltingen til tider, men jeg tror de har tatt seg sammen. Det blir nok ikke noe problem, og for alle damer som skal oppover: det er jo bare å stoppe på en bensinstasjon og spørre om veien! :P

Skrevet

Kan alle som kommer si ifra her.

Skriv også om hvordan du har tenkt på bo (leie hytte, telt, har kjenninger å overnatte hos, osv) Og om du har anledning til transport. Dette er veldig kjekt å vite til videre planlegging.

Vi tenkte vi skulle ta utgangspunkt i utstillingshelga 18-19 Juni (utstillingen er visst bare den søndagen), så kan vi ta en backup hvis det skulle være ekstremt dårlig vær osv.

Scorpioen blir å legge ut bilder av campingplassen senere ikveld.

Andre ting i forbindelse med hundesonen ferien kan vi også ta her.

Nb! Det er utstilling begge dagene!

  • 3 weeks later...
Skrevet

Djervekvinnen - bor her- har transport

Elisabeth og Buster - bor her- har transport

Scorpioen84 - bor her- har transport

Kiefher - bor her- har transport

pixiegirl - bor her (Fauske) - har transport

Hanne og Micky - bor her - har transport

  • 1 month later...
Skrevet

Hvordan utstilling er det snakk om? Prøvde å søke på nkk, men fant ikke noe utstilling 18-19 juni, men 24-25 juni, er det den det er snakk om? Med arrangørene Salten Brukshundklubb og Norsk Belgisk Fårehund Klubb Nordland?

Om det er den så er jeg litt interessert i å finne ut mer om denne Bodøferien ja. :)

  • 2 weeks later...
Skrevet

Bumper denne jeg. Nå må folk begynne å bestemme seg så det kan bestilles hytter og vi kan planlegge litt hva som kan gjøres av turer og lignende. Er litt greit å ha god tid til planlegging :) . Men det virker ikke som det kommer så mange utenbys fra :unsure: .

Skrevet

dette ser jo ut som et vanlig hundetreff jo... :unsure:

Ingen som skal på FERIE.? :rolleyes:

Skulle gjerne kommet jeg, men blir så mye pes med fly osv..og dyrt. <_<

Det Camping området så veldig koselig ut, jeg VIL også være med *grine og sutre* :)

  • 2 weeks later...
Skrevet

Djervekvinnen - bor her- har transport

Elisabeth og Buster - bor her- har transport

Scorpioen84 - bor her- har transport

Kiefher - bor her- har transport

pixiegirl - bor her (Fauske) - har transport

Monika! - Vet ikke, men om det er flere fra nærområdet mitt (Verdal) som skal oppåver hadde jo det vært fint da. Kan ikke veien, så er litt usikker :P

Hei der..

Bor på Grong jeg, og vi skal mest sannsynlig oppover til foreldrene mine en tur da, de bor rett utenfor Bodø.

Kunne planlagt å kjøre sammen da? Må bare finne ut av jobbinga til mannen først.

Vil være med!! Vil da hablandingshund, gjør det noe? Kan jeg da ta med søsteren min kanskje?

Skrevet

Vil være med!! Vil da ha blandingshund, gjør det noe? Kan jeg da ta med søsteren min kanskje?

Nei det gjør da ingen verdens ting med blandingshund. Alle er velkommen :P . Vi har forresten og blandingshund. Går vel fint an at søsteren din blir med og vil jeg tro.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...