Gå til innhold
Hundesonen.no

Værgudene burde passe seg!


Vala

Recommended Posts

Arg, ble rimelig rasende da jeg våknet i dag tidlig. Etter noen dager med vårstemning og antydning til smil på våre vinterdeprimerte ansikter, så starter værgudene med det tullet sitt igjen... Typisk Bergen. Vurderer å flytte østover eller noe. Der er det vel mye mer konsekvent om det er vinter, vår, høst eller sommer!

Nå skrev jeg at det sner her, tja, det er vel mer slaps, men irritasjonen blir jo ikke mindre av den grunn. Hadde det i det minste lagt seg på bakken så hadde jeg vel kanskje vært litt mer positiv, men dette altså! Jeg vil ha vår!!!

Jeg vil se blomstene spire, jeg vil ha lyset på himmelen-med en antydning til sol, dette blir for trasig!!! Grønt gress og fuglesang-det VIL jeg ha... buhuuuuuu :wallbash:

Kanskje en sommerromanse også... :P som kan varme hjertet mitt opp enda et par hakk. Hehe, det hadde vært noe, en skikkelig forelskelse med stotring og stamming og alle de nervøse nykkene som hører til ;-)

Jeg mener at vi burde avskaffe værgudene, de bare tuller med folks liv-det mener jeg altså! ARGH!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest det er kjempe gøyt med snø jeg, og det er Blondie også helt enig med meg i!

Hun stod og nøt det ute og jeg nyter det også :P:P

Ja, liker jo forsåvidt sne jeg også (pluss ikke minst Sofus, han ELSKER det)... Men nå legger det seg ikke. Det er som en hån mot oss som gleder oss til våren... slaps og vått og usj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøstesvar:

Ok: Nå er vi allerede godt i gang med februar. Det vil si at snøklokkene kan dukke opp om kort tid. (Altså blomster er på vei!). Videre er jo februar som kjent en svæææært kort måned (kan nesten ikke kalle den for en måned engang!) Da er vi plutselig allerede i mars! I mars kommer krokusene (oj! Enda flere blomster mao!) og pluss at når vi er i mars så ligger hele våren og sommeren bare og venter (mars er nesten den beste måneden den!) Da er det april, i Bergen for ett par år siden var det 18-20 grader i april (takket være klimaendringene Vala!) Det er jo jaggu meg så godt som sommer! Det er bare å finne seg en å sommerflørte med :P

c020.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøstesvar:

Ok: Nå er vi allerede godt i gang med februar. Det vil si at snøklokkene kan dukke opp om kort tid. (Altså blomster er på vei!). Videre er jo februar som kjent en svæææært kort måned (kan nesten ikke kalle den for en måned engang!) Da er vi plutselig allerede i mars! I mars kommer krokusene (oj! Enda flere blomster mao!) og pluss at når vi er i mars så ligger hele våren og sommeren bare og venter (mars er nesten den beste måneden den!) Da er det april, i Bergen for ett par år siden var det 18-20 grader i april (takket være klimaendringene Vala!) Det er jo jaggu meg så godt som sommer! Det er bare å finne seg en å sommerflørte med :P

c020.gif

TAKK ;-) Deilig med noen "trøstende ord", hehe... ja, det var denne å flørte med da... Har forresten kikka på finn.no, men jeg kan ikke se at det er noen der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vala skriver: Deilig med noen "trøstende ord", hehe... ja, det var denne å flørte med da... Har forresten kikka på finn.no, men jeg kan ikke se at det er noen der

kan få litt til trøst du, jeg har allerede funnet de første krokusene..(rett nok berre blad enda men..)

Og til sommerflørten: se på SOL.no du, der fant jeg min... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt tidlig å forvente vår i februar?? :unsure:

Nehei sååå... Når jeg bodde i Canada, på Vancouver Island, DA var det vår i februar så!

Hehe, nemlig!!! Vil ha vår!!!

Vala skriver: Deilig med noen "trøstende ord", hehe... ja, det var denne å flørte med da... Har forresten kikka på finn.no, men jeg kan ikke se at det er noen der

kan få litt til trøst du, jeg har allerede funnet de første krokusene..(rett nok berre blad enda men..)

Og til sommerflørten: se på SOL.no du, der fant jeg min... :P

Eh, Sol.no... hm, jeg er såååå dårlig på den derre nettsjekking, dvs, er like dårlig i RL da, så eneste sjansen er hvis en hopper på meg (altså, ikke bokstavlig talt dah...) og sier at VI hører sammen VI, hehe... særlig------- :P:P

Liker snø eg men det er synd det blir slapps. <_<

Var digg vårfølelse denne uken og det ble mange fine turer med vofsen men nå tenker eg han går beserk med snuten pga snøen. :P

Forelskelse? :P

Ja, har du noe imot forelskelser da? Du vet, to mennesker som blir utrolig teite og veldig begeistret for hverandre. Kult det da B) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, snart blir det sikkert slaps :P

Jeg som endelig hadde begynt å merke at lyset var våken litt lenger, og at det begynte å bli litt varmere i været :rolleyes:

For å si det slik, så har slapsen ført med seg en goooood blanding av møkk og gjørme også, hehe. Så mye for at det hadde blitt varmere i været. Sofus og moi var en tur i Kanadaskogen.... for å si det slik, begge måtte i badekaret når vi kom hjem. Men Sofus først, han har IKKE vett til å ikke legge seg ned på gulvet og draaaaaaaaaaaaaa seg fremover med klørne :P:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har du noe imot forelskelser da? Du vet, to mennesker som blir utrolig teite og veldig begeistret for hverandre. Kult det da B) :P

Åja det ja. Nei er ikke imot forelskelse men hadde bare glemt ka det var fornoe. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja det ja. Nei er ikke imot forelskelse men hadde bare glemt ka det var fornoe. :)

Hehe, sånn å forstå ja, ;) Jeg er ikke helt sikker på om jeg husker det selv heller. Men jeg mener å huske at det var cirka sånn i de baner iaf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...