roxie88 Skrevet 12. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2018 3 timer siden, Monikawt skrev: Han er så nydelig Så koselig at du synes det Jeg er jo litt innhabil men synes han er skikkelig fin, også er han så fantastisk på innsiden også Så langt har han sjarmert alle i familien som mente (mener) jeg var helt gærn som fikk enda en hund Dagens spam; 5 Siter
maysofie Skrevet 12. Mars 2018 Rapporter Skrevet 12. Mars 2018 Fine lille mannen Jeg er spent på om han får beholde det lille blisset sitt, var nesten sikker på at han kom til å vokse det av seg, men det har så langt bare krympet 2 Siter
tutle Skrevet 12. Mars 2018 Rapporter Skrevet 12. Mars 2018 Så søt han er Regnes han som korthåret? Siter
roxie88 Skrevet 12. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2018 3 timer siden, maysofie skrev: Fine lille mannen Jeg er spent på om han får beholde det lille blisset sitt, var nesten sikker på at han kom til å vokse det av seg, men det har så langt bare krympet Der er vi to som er spent Håper det ikke blir helt borte Og jeg kommer ikke over hvor søt han var som liten 1 time siden, tutle skrev: Så søt han er Regnes han som korthåret? Takk Han er korthåret ja Siter
Monikawt Skrevet 13. Mars 2018 Rapporter Skrevet 13. Mars 2018 On 12.3.2018 at 3:56 PM, roxie88 said: Så koselig at du synes det Jeg er jo litt innhabil men synes han er skikkelig fin, også er han så fantastisk på innsiden også Så langt har han sjarmert alle i familien som mente (mener) jeg var helt gærn som fikk enda en hund Dagens spam; Han og en av de andre hannene var favorittene mine i det kullet siden de belte født og han har virkelig vokst seg vakker! Gleder meg til å se bilder av han npr han er helt utvokst 1 Siter
roxie88 Skrevet 22. Juli 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2018 Vokser og gror fortsatt, fine Naven min 6 Siter
roxie88 Skrevet 31. August 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2018 I morgen er Nav 1 år. Hvor tida er blitt av aner jeg ikke, synes han nettopp var lille valpen og nå er han blitt så stor Veldig fin hund, like fin på innsida som på utsida 17 kg for tida, blir vel litt tyngre når han legger seg mer ut. I sommer har vi vært på nybegynnerlag på hovedkurs nord norge (norske redningshunder) og det var veldig gøy. Vi trener videre mot målene våre Er så utrolig glad for at @maysofie avla frem denne flotte hunden og at jeg fikk lov å kjøpe ham Når vi var på hovedkurset fikk vi møtt både Floss og maysofie på tur oppover, det var skikkelig koselig og de gale søskene satte veeeldig stor pris på møtet (Her ser vi like gærne ut både jeg og bikkja ) Floss aka Tanntråden lever opp til navnet og rengjør tenna på broren 4 Siter
maysofie Skrevet 31. August 2018 Rapporter Skrevet 31. August 2018 Gratulerer så mye med dagen, snupp! Vi gleder oss til neste gang vi sees, især den på fire bein 1 Siter
roxie88 Skrevet 17. April 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2019 Fikk svar på HD rønkten i dag, B hofter ? Er bare å vente i spenning på resultatet på albuene nå. 6 Siter
Recommended Posts