QUEST Skrevet 15. September 2017 Rapporter Skrevet 15. September 2017 http://www.stockholmdirekt.se/kronika/inte-helt-fel-med-konsuppdelad-rastgard-men/repqin!YX1nJABn8GPOecXyz3UwVw/ Jeg glemte å legge til at jeg er veldig glad for at noen endelig har satt ord på denne fryktelig kjønnsdiskriminerende saken! Dette er uhørt og det er nok det hvite patriarket med Trump i spissen, som ligger bak denne praksisen Siter
Guest 2ne Skrevet 15. September 2017 Rapporter Skrevet 15. September 2017 Jeg skjønte ikke greia. For å kommentere artikkelen og ikke ditt dårlig forkledde forsøk på sarkasme, @QUEST Hun fikk ikke ha med ei tispe med løpetid i et frislippsområde, så nå vil hun ha egne områder for tisper? Okay, liksom.. Men selvsagt, kastrerer man alt slipper man jo alt sånn hassel som det er med hormoner og kjønnsdrifter, og sånt er jo sååå slitsomt.. Siter
QUEST Skrevet 15. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2017 7 minutter siden, 2ne skrev: Jeg skjønte ikke greia. For å kommentere artikkelen og ikke ditt dårlig forkledde forsøk på sarkasme, @QUEST Hun fikk ikke ha med ei tispe med løpetid i et frislippsområde, så nå vil hun ha egne områder for tisper? Okay, liksom.. Men selvsagt, kastrerer man alt slipper man jo alt sånn hassel som det er med hormoner og kjønnsdrifter, og sånt er jo sååå slitsomt.. Hvis du ser på bildet jeg legger ved her, så ser du kanskje hva jeg ler av ? Siter
Lene_S Skrevet 15. September 2017 Rapporter Skrevet 15. September 2017 Men i jøss Feminisme er vel og bra, men det får da være måte på. Å kalle det kjønnsdiskriminering når en løpetispe ikke får være i hundeparken, er noe av det dummeste jeg har hørt denne uka. Hvis man er så avhengig av å bruke parken at man ikke kan finne på noe annet med tispa i de ukene, så har man alvorligere problemer med hundeholdet enn diskriminering. 5 Siter
Mirai Skrevet 16. September 2017 Rapporter Skrevet 16. September 2017 Men hva er problemet da, la henne for all del slippe inn løpetispa si og se hva som skjer . Så slutter hun sikkert å gå til avisa om at det er urettferdig. 2 Siter
Mud Skrevet 16. September 2017 Rapporter Skrevet 16. September 2017 1 time siden, Mirai skrev: Men hva er problemet da, la henne for all del slippe inn løpetispa si og se hva som skjer . Så slutter hun sikkert å gå til avisa om at det er urettferdig. Jeg tror de fleste hannhunder stemmer for den løsningen ? Jeg fatter ikke at folk vil ha løpetispa si med i hundepark jeg.. tenk å utsette den stakkars tispa for sånt. 4 Siter
Tinkie Skrevet 16. September 2017 Rapporter Skrevet 16. September 2017 Husker jeg var på Hundejordet i Frognerparken for en stund siden, det var én annen hund der, ei tispe, som Kuro lekte fint med. Så kommer en hund til, som ikke lar tispa være i fred, og plutselig går han på Kuro. Jeg ble kjempeforvirret, for det hadde ikke vært antydning til sure miner før det plutselig smalt. Så sier han som hadde tispa, at "åh, men de krangler sikkert bare om hvem som skal få parre henne, he he he!" Jeg bare ... tuller du? Neida, hun var HØYLØPSK. Kuro var jo kastrert, så det var greit det, men å slippe hunden sin på et ikke-inngjerdet frislippområde? Den andre hunden som kom, var jo IKKE kastrert. Nei, det er såpass mange idioter i verden at jeg tror det er helt greit at høyløpske tisper ikke får være med i hundeparken. 5 Siter
yurij Skrevet 16. September 2017 Rapporter Skrevet 16. September 2017 Jeg er glad jeg bor på landet her det er mulig å ha alenedager på friområdet der man kan være alene i inntil en time :/ 1 Siter
Recommended Posts