Bananen Skrevet 10. September 2017 Rapporter Share Skrevet 10. September 2017 Hei! Siden Pøbel ikke er mer, selger jeg 9 kg V&H nr. 25 (5 kg uåpnet + ca. 4 kg lagt i brødposer), rundt 20-21 gode bokser til å oppbevare V&H i (jeg pleide å kjøpe 20 kg og dele det inn i boksene), tørrfôr (denne gir jeg egentlig bort, det er sikkert rundt 6-7 kg eller noe), masse godbiter som er åpnet og uåpnet (blant annet to poser med tørket kanin (og noen kaninører med pels som kan brukes som leke) og en pose som jeg har lagt i en boks fra @Raksha som var en hit) og snacks (blant annet tørrfisk, PlaqueOff dental bites og rundt 2 kg +- tannstein-tyggepinner fra Bubeck). Phew, lang setning! Helst lyst til å selge alt samlet for 600,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 10. September 2017 Rapporter Share Skrevet 10. September 2017 Hvor i landet holder du til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 10. September 2017 Rapporter Share Skrevet 10. September 2017 Hvis ikke Justisia skal ha tar jeg alt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 10. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2017 Holder til i Oslo, @Justisia. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 10. September 2017 Rapporter Share Skrevet 10. September 2017 55 minutter siden, LØJ skrev: Hvis ikke Justisia skal ha tar jeg alt!! Etter en titt i fryseren må jeg nok stå over ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 10. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2017 It's all yours, @LØJ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 10. September 2017 Rapporter Share Skrevet 10. September 2017 2 timer siden, Bananen skrev: It's all yours, @LØJ! Jippi!! Møtes på tirsdag etter jobb? Jeg er ferdig kl.11 og kan vente litt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts