QUEST Skrevet 1. September 2017 Rapporter Skrevet 1. September 2017 https://www.dagbladet.no/nyheter/katteeier-savnet-pusen-sin-og-trodde-han-hadde-funnet-den---tok-med-feil-katt-hjem-og-ringte-politiet-om-hjelp/68644226 Jeg tror jeg hadde hatt store problemer med å holde meg alvorlig, hadde jeg vært en av de oppmøtte politifolkene.. 2 Siter
Tonje Skrevet 1. September 2017 Rapporter Skrevet 1. September 2017 Får håpe han som plukka den opp ikke bodde så langt fra der han fant den da, så pusen finner hjem igjen uten å måtte passere mange veier. 2 Siter
QUEST Skrevet 1. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2017 Ja, selv om historien var en smule underholdende, så tenkte jeg på det samme. Siter
Wilhelmina Skrevet 1. September 2017 Rapporter Skrevet 1. September 2017 Jeg har også vært med på å kidnappe en katt en gang En bekjent hadde mista sin colourpoint Perser (ikke det vanligste å finne ute akkurat), og vi var et par stykker som dro ut og leita. Fant en katt som passa beskrivelsen, inn i bilen med den og kjørte den hjem - trodde vi. Det var nemlig feil katt 2 Siter
Recommended Posts