Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
Just now, Krutsi said:

Jeg har møtt en fyr med tre stk på utstilling, mye mulig naboen til @Mari:lol: og de hundene har bare eksemplariske når jeg har møtt de og sett de på utstilling. Trivelige hunder :)

Garra. Han er mye på utstilling.:)

Skrevet
28 minutter siden, Krutsi skrev:

Jeg har møtt en fyr med tre stk på utstilling, mye mulig naboen til @Mari:lol: og de hundene har bare eksemplariske når jeg har møtt de og sett de på utstilling. Trivelige hunder :)

Jeg lurer på om han ikke er sonis faktisk. Han dukket opp i en tråd der vi snakket om krommiser en gang husker jeg. :lol:

Skrevet
6 timer siden, Mari skrev:

Ja, han sier så. Rico er en veldig fin fyr, og innmari leken. Gamle hunder er de fineste altså, han er så grå og brukt og fin. :heart: Varsler slik han skal, har ikke sett noe til dårlig mentalitet på ham. Må holde guttungen litt unna, men det er bare fordi han blir ivrig, kan hoppe og bjeffe. :) Nabo K virker seriøs og engasjert ja, veldig åpen og svarer godt på nerdete spørsmål. Det er noe med det siste liksom, om du skjønner? :) 

edit: sorry OT @QUEST

Umfh..jeg hadde jo helt slått fra meg krom pga av genpoolen og så kommer du her med masse positiv input.. nå gjør du det bare vanskelig for meg..:D Men jeg må vel si takk for infoen :flowers:

behøver ikke å unnskylde jeg er jo ikke så altfor flink til å holde meg ehem..helt til tema bestandig jeg heller..:whistle:  Menne nå ble jeg jo selvfølgelig nysgjerrig på denne dogoen, hvor gammel er han og jeg leser jo mellom linjene at dogomiljøet er muligens litt spesiellt? :ahappy: