Ozzy Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Skrevet 30. Juli 2017 Iraia har sånne små kuler i hodet og på kinnet. De er små og litt harde, ser ut som kviser. Klemte litt på en, kommer ikke noe ut og er ikke vondt. Noen som veit hva det er? Denne er størst, de andre kjenner jeg bare. (den hvite greia nesten på toppen av hode, litt mot venstre) Siter
Bellare Skrevet 31. Juli 2017 Rapporter Skrevet 31. Juli 2017 Ser ut som sånn Catania har fått på hodet. Anar ikkje kva det kjem av då, men aldri vert til noko plage Siter
Kaisen Skrevet 31. Juli 2017 Rapporter Skrevet 31. Juli 2017 Har hun hatt flått? Mi får sånne når jeg har fjernet de. De er der i ukesvis etterpå Siter
Ozzy Skrevet 31. Juli 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2017 21 minutter siden, Bellare skrev: Ser ut som sånn Catania har fått på hodet. Anar ikkje kva det kjem av då, men aldri vert til noko plage Nei hun er ikke plaget så flyr ikke til dyrlegen før vaksine for å høre. Men er nysgjerrig 5 minutter siden, Kaisen skrev: Har hun hatt flått? Mi får sånne når jeg har fjernet de. De er der i ukesvis etterpå Nei er ikke det De er som et knappenålshue. Siter
Recommended Posts