Poteklem Skrevet 24. Juli 2017 Rapporter Skrevet 24. Juli 2017 Er det noen som har bestilt fra Waggytail.no? Hvor lang tid tok det før du fikk varene?Jeg har bestilt noe derifra og det står de vil sende en mail når varen blir sendt, men har ikke fått noe. Siter
Hampus Skrevet 24. Juli 2017 Rapporter Skrevet 24. Juli 2017 Har bestilt der en gang. Fikk aldri noen varer. De svarte heller aldri på henvendelser. 1 Siter
Ingidano Skrevet 24. Juli 2017 Rapporter Skrevet 24. Juli 2017 Fått varene innen en uke de gangene eg har bestilt der. Siter
Anooni Skrevet 24. Juli 2017 Rapporter Skrevet 24. Juli 2017 Bestilt ett par ganger derifra. Fått varene raskt, og svarte samme dag da jeg sendte de spørsmål om ett produkt Siter
Fjollebolle Skrevet 24. Juli 2017 Rapporter Skrevet 24. Juli 2017 Jeg har også alltid fått varene kjapt nok til at jeg ikke har reagert. Den eneste gangen jeg har hatt noe å utsette på dem var da jeg fikk en pakke canikur for lite, og da ordnet de opp umiddelbart og uten problemer da jeg ga beskjed. Ellers bestilt flere ganger og alltid vært fornøyd. Jeg ville sendt dem en epost eller melding på fb (sistnevnte var kjappest her). Siter
Guest Belgerpia Skrevet 25. Juli 2017 Rapporter Skrevet 25. Juli 2017 Bestilte der til valpepakkene i fjor, rask levering og fikk med shampo til valpekjøperne på kjøpet Supert synes jeg. Siter
Tuvane Skrevet 27. Juli 2017 Rapporter Skrevet 27. Juli 2017 Jeg har bestilt derifra mange ganger, og aldri hatt noen problemer. Rask levering og jeg har fått det jeg har bestilt. Siter
Poteklem Skrevet 11. August 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 11. August 2017 Har aldri vært borti verre service enn hva Waggytail har. Anbefaler ingen å bestille hvis man faktisk ønsker å få varene sine Siter
Siri Skrevet 11. August 2017 Rapporter Skrevet 11. August 2017 Jeg har aldri hatt trøbbel med dem - alltid fått det jeg har bestilt kjapt og greit. Siter
Avani Skrevet 11. August 2017 Rapporter Skrevet 11. August 2017 Jeg bestilte noe i fjor og fikk ingen tilbakemelding så jeg ble også skeptisk. Men så ringte hun plutselig og derfra var det kun super service. Siter
Recommended Posts