Luma Skrevet 23. Juli 2017 Rapporter Skrevet 23. Juli 2017 Nå kneler snart bokhylla her, så da selger jeg unna masse hundebøker, 30kr pr stk + porto. Diverse: 101 nyttige tips hunder, helse, stell og trivsel (SOLGT) Rasekunnskap, Åsa Ahlbom og Agneta Geneborg Med hund på utstilling, Buvik, Hansen, Kolpus Aktiviteter, smart lek med hunden, Nina Roegner og Alexander Kamis Hundekjøring, Bente Hagen Hva tenker hunden min?, Gwen Bailey Forstå hunden, Desmond Morris Gylne minner fra en hunds hverdag, Anne-Lise Boge Kulturkollisjonen, Jean Donaldson (SOLGT) På talefot med hunden, Turid Rugaas Førstehjelp til hund, Jahn Ingebrigtsen og William Bredal Hundeleksikon: Velg rett hund for deg, Gwen Bailey Tett på hunden, Rod Green Teknologisk forlags store hundeleksikon The encyclopedia of dog breeds, Juliette Cunliffe(på engelsk) Våre hunder, Sarah Whitehead Hundene våre, Øivind Asp Velg rett hund, Charlotte Swanstein Rasebøker: Dansk kennel klub(alle disse er på dansk): Newfoundlander Gravhunde Border collie Boxer Dalmatiner West highland white terrier Ruhåret hønsehund Collie Dverschnauzer Spaniels Beagle Bulldog Broholmer Shetland sheepdog Pet owner's guide to the Greyhound, Anne Finch(på engelsk) Chihuahuas, Barron's(på engelsk) Cocker spaniel(eng og am type), dr. Bruce Fogle Golden retriever, Dr. Bruce Fogle Golden retriever, Marianne Holm-Hansen(på dansk) Labrador, Ing-Marie Hagelin(på svensk) (SOLGT) Boken om Belgiska vallhundar, Canis(på svensk) The guide to owning a Rottweiler, George W. Braun(på engelsk) Siter
Sprettballen Skrevet 23. Juli 2017 Rapporter Skrevet 23. Juli 2017 Hvor mye skal du ha for "på talefot med hunden"? Jeg lånte bort min og fikk den aldri igjen :/ Siter
Luma Skrevet 23. Juli 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juli 2017 Akkurat nå, Sprettballen skrev: Hvor mye skal du ha for "på talefot med hunden"? Jeg lånte bort min og fikk den aldri igjen :/ Alle bøkene koster 30kr stk, også regner jeg med portoen på akkurat den boka der vil komme på ca 23kr. Siter
Sprettballen Skrevet 23. Juli 2017 Rapporter Skrevet 23. Juli 2017 Akkurat nå, Luma skrev: Alle bøkene koster 30kr stk, også regner jeg med portoen på akkurat den boka der vil komme på ca 23kr. Da vil jeg ha den Siter
Cavalierflat Skrevet 24. Juli 2017 Rapporter Skrevet 24. Juli 2017 Vil gjerne ha rasekunnskap av Åsa AhlbomSent fra min SM-G950F via Tapatalk Siter
Luma Skrevet 24. Juli 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2017 36 minutter siden, Cavalierflat skrev: Vil gjerne ha rasekunnskap av Åsa Ahlbom Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Sendt pm Siter
Monikawt Skrevet 19. September 2017 Rapporter Skrevet 19. September 2017 Har du fortsatt noen av bøkene til salgs? jeg har lyst på "med hund på utstilling", "aktiviteter, smart lek for hunden" og "førstehjelp til hund". Vet du ca porto? Siter
Ganzie Skrevet 19. September 2017 Rapporter Skrevet 19. September 2017 Med hund på utstilling, Buvik, Hansen, Kolpus Gylne minner fra en hunds hverdag, Anne-Lise Boge The encyclopedia of dog breeds, Juliette Cunliffe(på engelsk) Har du disse enda? Vil isåfall veldig gjerne ha dem, særlig de to første Siter
Lmari Skrevet 19. September 2017 Rapporter Skrevet 19. September 2017 Vil gjerne ha boken om dvergschnauzer Siter
Guest lijenta Skrevet 19. September 2017 Rapporter Skrevet 19. September 2017 Hundekjøring kunne jeg tenke meg å kjøpe hvis du fortsatt har den Siter
Luma Skrevet 21. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2017 På 19.9.2017 at 6:13 PM, Monikawt skrev: Har du fortsatt noen av bøkene til salgs? jeg har lyst på "med hund på utstilling", "aktiviteter, smart lek for hunden" og "førstehjelp til hund". Vet du ca porto? De bøkene er solgt. På 19.9.2017 at 9:50 PM, Ganzie skrev: Med hund på utstilling, Buvik, Hansen, Kolpus Gylne minner fra en hunds hverdag, Anne-Lise Boge The encyclopedia of dog breeds, Juliette Cunliffe(på engelsk) Har du disse enda? Vil isåfall veldig gjerne ha dem, særlig de to første Sendt PM. På 19.9.2017 at 9:57 PM, Lmari skrev: Vil gjerne ha boken om dvergschnauzer Sendt PM. På 20.9.2017 at 0:10 AM, lijenta skrev: Hundekjøring kunne jeg tenke meg å kjøpe hvis du fortsatt har den Sendt PM. Her er bøkene jeg fortsatt har igjen(evt minus bøkene de over er interessert i): Diverse: 101 nyttige tips hunder, helse, stell og trivsel Gylne minner fra en hunds hverdag, Anne-Lise Boge Hundeleksikon: The encyclopedia of dog breeds, Juliette Cunliffe(på engelsk) Våre hunder, Sarah Whitehead Hundene våre, Øivind Asp Velg rett hund, Charlotte Swanstein Rasebøker: Dansk kennel klub(alle disse er på dansk): Newfoundlander Gravhunde Border collie Boxer Dalmatiner Ruhåret hønsehund Collie Dverschnauzer Spaniels Beagle Broholmer Pet owner's guide to the Greyhound, Anne Finch(på engelsk) Chihuahuas, Barron's(på engelsk) Cocker spaniel(eng og am type), dr. Bruce Fogle Labrador, Ing-Marie Hagelin(på svensk) The guide to owning a Rottweiler, George W. Braun(på engelsk) Siter
Recommended Posts