Gå til innhold
Hundesonen.no

"Tyggerot" - Green & Wilds Chewroot

Recommended Posts

Skrevet

Har noen prøvd/vært borti denne eller lignende: https://twobarks.no/produkt/tyggerot/ ?

Det virker noe merkelig å skulle kjøpe en "trepinne" til hundene, men jeg har en skikkelig tygger så er villig til å prøve det meste :P Bob har enormt tyggebehov og det går utover mangt og mye, inklusivt magen hans. Jeg er litt bekymret over alt han får i seg, og er stadig på utkikk etter sikre og interessante nok tyggegjenstander. Lurer derfor just på hvor interessant, holdbar og sikker denne er.. Han synes jo trepinner/vedkubber er digge, men han spytter jo ikke flisene ut akkurat, de går ned i magen, ergo får han ikke tilgang på det.

Skrevet

Har nettopp bestilt samme, etter å ha sett den anbefalt av mange på tibbeforum på fb. De er ivrige tyggere og flinke til å ødelegge leker, så jeg håper den faller i smak og varer en stund:)

Skrevet
57 minutter siden, Pixie skrev:

Har nettopp bestilt samme, etter å ha sett den anbefalt av mange på tibbeforum på fb. De er ivrige tyggere og flinke til å ødelegge leker, så jeg håper den faller i smak og varer en stund:)

Fortell gjerne hva du du synes når den er i bruk :)

• Like 1
Skrevet

Det falt i smak gitt!! Men han foretrekker den minste, str XS. Han har ikke klart å flise den opp ennå, bare gnager og slikker.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

• Like 1