ikiz Skrevet 8. Juni 2017 Rapporter Skrevet 8. Juni 2017 Hei! Jeg har bil med høy terskel i bagasjerommet(CLA 180 Shooting Break 2015). Noen som har forslag til hundebur? Jeg har funnet følgende modeller:https://www.hundepoter.no/products/artfex-bilbur-lt-medium-for-bil-med-lasteterskel https://www.petworld.no/no/artiklar/-variocage-compact-enkelt-bur-l-3g.html Jeg har 2 staffordshire bull terriere, så skulle aller helst fått plass til et dobbeltbur, men ser ut som jeg må nøye meg med et singel bur så får den ene hunden sitte med sele. Setter stor pris på forslag! Siter
Guest Maries Skrevet 8. Juni 2017 Rapporter Skrevet 8. Juni 2017 Vi har samme problemet med vår bil, vi valgte Variocage Siter
tonjek Skrevet 8. Juni 2017 Rapporter Skrevet 8. Juni 2017 Anbefaler Kelabur [emoji4] Da får du utnyttet all plassen i baggasjerommet, og får helt sikkert plass til et dobbeltbur. Siter
Lola Pagola Skrevet 8. Juni 2017 Rapporter Skrevet 8. Juni 2017 Variogate er smart til små bagasjerom synes jeg. Full utnyttelse av plassen og nan kan ha skillevegg. Dyrt da.Sent fra min SM-G903F via Tapatalk Siter
Snoffe Skrevet 8. Juni 2017 Rapporter Skrevet 8. Juni 2017 Vi har også bagasjerom med terskel, og tenker å kontakte for å få spesial laget et kela bur. Har sett på prisene rundtom, og det blir veldig mye billigere å få laget et kelabur. Siter
Guest lijenta Skrevet 8. Juni 2017 Rapporter Skrevet 8. Juni 2017 Med liten bil hadde jeg uten tvil valgt å skreddersy buret. Da får du bur som passer akkurat bilen og du får utnyttet plassen og får begge hundene baki Siter
ikiz Skrevet 9. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2017 Tusen takk for gode svar! Har nå grublet videre og det virker som å skreddersy bur kan være beste løsning. Men! Jeg har også tenkt på en ting til: Hvis jeg velger et dobbeltbur som er 60cm høy så har jeg enda ca 10 cm til å gå på før buret når taket. Kan det være en løsning å bygge buret opp slik at burdørene kommer over terskelen/kanten på bagasjedøren? Noen som har gjort dette tidligere og har noen kreative tips? For eksempel dette buret: http://www.billige-hundebur.com/hundebur-til-2-hunder/safecrate-double-medium-premium.html Siter
plutte Skrevet 9. Juni 2017 Rapporter Skrevet 9. Juni 2017 Me bygde opp terskelen i gamlebilen med nokre plankar så det vart golvhøgde, og satte buret (Herkules dobbeltbur) oppå. Det var null problem. Siter
tonjek Skrevet 9. Juni 2017 Rapporter Skrevet 9. Juni 2017 Tusen takk for gode svar! [emoji3] Har nå grublet videre og det virker som å skreddersy bur kan være beste løsning. Men! Jeg har også tenkt på en ting til: Hvis jeg velger et dobbeltbur som er 60cm høy så har jeg enda ca 10 cm til å gå på før buret når taket. Kan det være en løsning å bygge buret opp slik at burdørene kommer over terskelen/kanten på bagasjedøren? Noen som har gjort dette tidligere og har noen kreative tips? For eksempel dette buret: http://www.billige-hundebur.com/hundebur-til-2-hunder/safecrate-double-medium-premium.html Kelamannen kan lage med bein [emoji1] Kjenner flere som har det. Da kan man få litt lagringsplass innunder buret også. Siter
Guest lijenta Skrevet 9. Juni 2017 Rapporter Skrevet 9. Juni 2017 Jeg er skeptisk til å bygge opp da ville jeg heller ha en kant oppå buret som gjør at du kan lagre ting der på en sikker måte. Når du har terskel får du jo ikke utnyttet plassen under heller Siter
Guest 2ne Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Skrevet 11. Juni 2017 Har også bygd opp burene med plank under for å kunne få opp burdøra på de burene vi har, har fungert fint det Siter
borderen Skrevet 12. Juni 2017 Rapporter Skrevet 12. Juni 2017 Jeg har Dobbelt Herkules-bur med box-lift ("klosser" til å kneppe på under buret for å komme over terskelen). 1 Siter
Kristine1 Skrevet 7. September 2017 Rapporter Skrevet 7. September 2017 Har bygd opp med isoporplater under buret, for å få opp burdøra på bil med dørterskel. Funket fint. Buret sto veldig stødig, godt stroppet fast i lastekroker på alle sider. Kunne ikke lastet noe oppå det uansett, for da hadde blitt liggende løst og kunne blitt kasta hit og dit. Siter
Recommended Posts