Debbie Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2017 Kjenner at Prima har å leve lenge, så jeg slipper å slite med det her i første omgang.... Men jeg tenker UK frem i tid, så får vi se hva som skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2017 14 hours ago, enna said: Myndighetene kan nå begynne med å "utdanne" tollerne... Kom hjem over grensa med valp i dag. Gikk på rødt for å fortolle frøkna. De som satt i skranka visste knappast hva slags skjema de skulle fylle ut, så de holdt nå på en stund, frem og tilbake. Jeg måtte så og si forklare dem hva de skulle gjøre og hvor de fant den informasjonen de trengte. Ene tolleren mente bla at "valper under 3 mnd skal da ikke ha ormekur!" Joda- det er norsk lov det - måtte jeg forklare... Totalt OT, men har du hentet valp?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2017 3 hours ago, Kaja said: Totalt OT, men har du hentet valp?? Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2017 2 hours ago, enna said: Ja Jammen fortell da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smartingen Skrevet 19. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2017 På 16.06.2017 at 10:58 PM, enna skrev: Myndighetene kan nå begynne med å "utdanne" tollerne... Kom hjem over grensa med valp i dag. Gikk på rødt for å fortolle frøkna. De som satt i skranka visste knappast hva slags skjema de skulle fylle ut, så de holdt nå på en stund, frem og tilbake. Jeg måtte så og si forklare dem hva de skulle gjøre og hvor de fant den informasjonen de trengte. Ene tolleren mente bla at "valper under 3 mnd skal da ikke ha ormekur!" Joda- det er norsk lov det - måtte jeg forklare... Hentet valpen til min mor to år siden. Landet litt utpå kvelden og da jeg skulle gå på rødt var det ingen tollere der... Ringte et telefonnr som stod på en lapp og etter en del tid fikk jeg tak i de. Jo de kommer snart. 10 min senere ringer de meg opp og spør hvor mye hunden kostet. Jeg sa summen og de sa "Det er greit, bare gå". Så i teorien så kunne jeg hatt med meg en pestinfisert øgle som ligna på en hund og jeg hadde fått den inn med meg... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts