NinaDIlly Skrevet 14. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2017 Nå er jeg blitt overbevist om å komme hit jeg også Jeg heter Nina og bor i Rygge og deler huset sammen med 5 voksne og 4 bearded collie valper, og en mann (sånn for syns skyld) Har besøk av @SusanneL og vi koser oss med 14 hunder i regnværet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 14. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2017 Så kult at du endelig greide å registrere deg her! Her der det hyggelig, lærerikt og morsomt å være - ikke sant, dere? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 14. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2017 Hei Nina! Velkommen inn i vår relativt nerdete hundeverden på nett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 14. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2017 Velkommen Nina 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts