Busann Skrevet 6. April 2017 Rapporter Skrevet 6. April 2017 Selger unna litt utstyr, noe er nesten nytt (passet ikke) mens annet er enten vokst ut av eller tilhørt forrige hunden. Rød Hutra Regndress (Outdoor Overall) str. 35(2)/cm, 14M/Inch, bare prøvd på, for liten til mine. Pris 400,- Back on Track fleece dekken str. 46. Brukt få ganger, for stort til min. Pris 500,- Puppia jakke str XL, Pris 150,-Showmaster® Rosa refleksdekken str. 40, Pris 50,- Yukon trekksele str. S Pris 100,- Ruffwear kjøledekken str. XS, Pris 100,- Rød hundesele ukjent merke og str men passet til 8 kg japaner, Pris 50 ,- Kan hentes på Bjørkelangen/Aurskog eller sendes mot porto. Siter
MerlePerle Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 Kan kjøledekkenet passe i sommer til en aussie valp som blir født nå (innen noen dager) tro? Sånn størrelsemessig? Siter
Busann Skrevet 23. Mai 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mai 2017 On 7.4.2017 at 4:25 AM, MerlePerle said: Kan kjøledekkenet passe i sommer til en aussie valp som blir født nå (innen noen dager) tro? Sånn størrelsemessig? Hei. Beklager veldig sent svar, fikk ikke med meg at jeg hadde fått noe svar. Vet ikke helt hvor stor en aussie valp er jeg, men det ble endel for kort til en 7 kg japaner (dog tror jeg det kan ha med pelsen). Om du fremdeles skulle være int. kan du få det gratis, siden det tok så lang tid å svare, og det ligger bare her. Siter
Recommended Posts