Guest Jonna Skrevet 29. Mars 2017 Rapporter Skrevet 29. Mars 2017 Har ikke handlet så mye siste året. Men tidligere erfaring er veldig god. Rydder fort opp etter seg ved feil og bytte. Nå handler jeg mest når de har stand ettersom de de har endel av det på østlandet. Siter
mokken Skrevet 29. Mars 2017 Rapporter Skrevet 29. Mars 2017 Har handlet der noen ganger, og har utelukkende gode erfaringer. Aldri opplevd feil og de har sendt varene raskt etter bestilling Siter
Avani Skrevet 29. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2017 Jeg ringte nå, siden jeg ikke fikk svar på e-poster(sendte 2 stk). Det viste seg at pakken lå på posten og hadde ligget der siden 20.mars. Dette blir nå ordnet opp i. Så nå snudde erfaringen min også Spesielt da det ble oppdaget at jeg hadde bestilt feil størrelse 1 Siter
simira Skrevet 29. Mars 2017 Rapporter Skrevet 29. Mars 2017 Dama som driver butikken er ihvertfall hyggelig. Ender med å bli stående og skravle ganske lengre hver gang jeg er innom. Siter
Tuvane Skrevet 29. Mars 2017 Rapporter Skrevet 29. Mars 2017 Bare gode erfaringer med waggytail. Kunnskapsrike folk som vet hva de selger. Siter
Margrete Skrevet 29. Mars 2017 Rapporter Skrevet 29. Mars 2017 Kun gode erfaringer. Var å handlet der i dag, og damen er som vanlig skravlesjuk og flink Siter
Siri Skrevet 29. Mars 2017 Rapporter Skrevet 29. Mars 2017 Jeg har også bare positive erfaringer her... både på netthandel og på stands Siter
Recommended Posts